Rendelések
Rendelésekkel kapcsolatos kérdések, problémák. A rendelésed állapotának
ellenőrzéséhez szükséged van regisztrált fiókra.
Rendelésed
állapota
Termék visszaküldés
- A FansBRANDS-nél egyedülálló módon, a törvényben előírt 14 nap helyett, 180 napig van lehetőséged
visszaküldeni a terméket.
- Ha csak meggondoltad magad, a termék visszaküldéséhez kattints ide!
- Ha úgy érzed, hogy garanciális problémád van, akkor kattints ide!
Hogyan tudok terméket cserélni?
- Hagyományos "termék csere" lehetőség nincsen, tehát termékért nem tudunk terméket adni.
- "Cserefutár" lehetőség sincs, tehát nem tudunk futárt küldeni az új termékkel, amit majd odaad Neked a
régiért cserébe.
- Ha másik terméket szeretnél a rendelt helyett, akkor küldd vissza nekünk!
- Amint megkapjuk a csomagot és ellenőriztük a terméket, jóváírjuk a rendelés összegét a fiókodba.
- Ha nincs FansBRANDS fiókod, akkor létrehozunk Neked egyet.
- Add le a rendelést arra a termékre, amit kinéztél!
- A jóváírt összeget teljes mértékben fel tudod használni a rendelésnél.
- FIGYELEM! A termék ára időközben változhat, ha nem akarsz várni a jóváírásra, adj le egy új rendelést!
- Termék visszaküldéséhez kattints ide!
Hogyan tudok rendelést leadni a weboldalon?
- Válaszd ki a megfelelő Forma 1 csapatot vagy versenyzőt a menüből (pl.: Ferrari vagy Lewis Hamilton)!
- A főkategórián belül további alkategóriákat is választhatsz vagy végignézheted az összes terméket.
- Ha megtetszik valamelyik termék a listában, akkor kattints a termék képre vagy a "Részletek"
gombra.
- A termék oldalon ellenőrizd a MÉRETET! Sokan rossz méretet rendelnek.
- Ha nem találsz olyan méretet, ami Neked kell, akkor az NINCS.
- A megfelelő méret kiválasztása után kattints a "Kosárba" gombra!
- A felugró ablakban lehetőséged van továbbmenni a "KOSÁR" oldalra, ahol AJÁNDÉKOT tudsz választani.
- Ha van kupon kódod, akkor ugyanitt a KOSÁR oldalon lehetőséged van érvényesíteni.
- A továbblépéshez kattints a "MEGRENDEL" gombra!
- Érdemes regisztrációval rendelni, mert később tudod ellenőrizni a rendelésed állapotát, illetve a VIP
Tagságot is csak regisztrációval tudod igénybe venni.
- Add meg az adataidat, különös tekintettel az EMAIL CÍMRE, TELEFONSZÁMRA!
- A "Tovább" gombra kattintva válassz szállítási és fizetési módot!
- A "Tovább" gombra kattintva ellenőrizd a termékeket és a szállítási címet! Jelöld be, hogy elfogadod az
Általános szerződési feltételeket és nyomd meg a "MEGRENDEL" gombot!
- Ha ONLINE FIZETÉST válaszottál, akkor várj, amíg a rendszer átirányít a fizetési felületre!
- Ha nem sikerül az online fizetés, nézd meg a tipikus online fizetés hibák információs blokkot!
Telefonos rendelés
Van lehetőséged telefonon is leadni a rendelést.
- Telefonszámunk: +36 27 300 600
- Mikor tudsz telefonon rendelni? Csak munkanapokon, reggel 9.00-tól 16:00-ig.
- Mielőtt telefonon rendelnél, kérlek kattints ide és nézd meg bővebben
az erre vonatkozó információkat!
Hogyan tudok ajándékot választani?
- A KOSÁR oldalon, a kosárba tett termékek listája
alatt találod a választható ajándékokat.
- Minél nagyobb értékben vásárolsz, annál több és értékesebb ajándék közül választhatsz.
- Az ajándékokról bővebben ezen a linken olvashatsz.
Nem kaptam visszaigazoló levelet
- Első körben ellenőrizd a SPAM és PROMÓCIÓ mappákat a levelezőprogramodban!
- Ha ott sem találod, akkor valószínűleg rossz email címet adtál meg.
- Írjál nekünk a sales@fansbrands.com email címre, hogy javítsuk ki az email címedet! Ez esetben ne
felejtsd el valamivel beazonosítani magad, például névvel és szállítási címmel!
Tudom követni a rendelés állapotát?
- Fontos, hogy csak regisztrált vásárlók tudják követni a rendelés állapotát.
- Lépj be a fiókodba és a menüből válaszd RENDELÉSEK menüpontot!
-
"Rendelés csomagolható" - a rendelést megkaptuk, feldolgozásra vár, online fizetésnél ellenőrizd,
hogy sikeres volt-e a tranzakció!
-
"Kiszedés alatt" - munkatársunk éppen keresi a rendelt termékeket, hamarosan becsomagolja.
-
"Rendelés becsomagolva" - a termékeket becsomagoltuk, hamarosan átadjuk a futárnak.
-
"Kiszállítás alatt" - a futárszolgálat átvette a csomagot, innentől kezdve a GLS-től kaphatsz
további információkat.
-
"Rendelés törlés" - sikertelen fizetés esetén, bizonyos idő elteltével, töröljük a rendelést.
- A csomag nyomkövetéséhez kattints ide!
Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
Utólag észrevetted, hogy rossz méretet rendeltél vagy hozzá adnál valamit a rendeléshez, esetleg nem sikerült
ajándékot választani?
- Amíg a rendelésed "Rendelés csomagolható" állapotban van, addig kérheted a rendelés módosítását.
- A szállítási cím módosítását a futárszolgálattal egyeztetve kezdeményezhetsz. Bővebben...
- Emailt is írhatsz, de - munkanapokon, munkaidőben - telefonon érdemes módosítást kérni, mert gyorsabb a
feldolgozás.
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
- Rendelést lemondhatod, amíg a rendelés státusza "Rendelés csomagolható" állapotban van.
- Ha szeretnéd lemondani a rendelésed, akkor kattints ide és
kövesd az utasításokat!
Hibás terméket kaptam
- Ritkán előfordul, hogy valamilyen okból nem azt a terméket kapod, amit vártál. Például a termék eltér a
weboldalon lévő termék fotójától, vagy a csomagoláson lévő méret nem egyezik a címkén lévővel.
- Az is lehetséges, hogy a termék sérült a szállítás során, vagy valamilyen gyártási hibával
rendelkezik.
- Ilyen esetben küldjél róla fotót a sales@fansbrands.com email címre és kivizsgáljuk a rendelést!
- Ha az előzetes vizsgálat során jogosnak ítéljük a reklamációt, saját költségünkre elhozatjuk a terméket
és elküldjük a cserét vagy visszautaljuk a pénzt.
Most rendelek, de később szeretném a szállítást
- Online rendelés esetén, írd be a rendelés megjegyzésébe, hogy mikorra szeretnéd a szállítást (például:
"2022. december 14-re szeretném megkapni a csomagot")
- Telefonos rendelés esetén, ezt az információt add át az ügyfélszolgálatunknak!
- A szállítási időt nem tudjuk 100%-os kalkulálni, de általánosságban úgy fogjuk átadni a
futárszolgálatnak a csomagot, hogy a kívánt napon jusson el Hozzád.
Hol találom a számlát?
- A számlát a rendelés lezárásától számítva 8 napon belül küldjük el a megadott email címre
- Ellenőrizd a SPAM és promóciós mappákat is!