Amilyen a mosdó, olyan a törölköző: az egész Miami hétvége Max Verstappen obszcén fölényével telt el, miért pont a főverseny lett volna a kivétel? Pedig az lett!
Max Verstappen óriási rajtot vett, de mögötte jól rugaszkodtak el a Ferrarik is. Hogy az első kör gond nélkül ment le, az csak paraszthajszálon múlt, lévén Sergio Perez úgy benézte az első kanyart, hogy kis híján több autót – köztük Verstapennt – is kiütött… Ennek köszönhetően viszont hirtelen az élmezőnyben találta magát Oscar Piastri, és a középmezőny elejében is jó kis csaták dúltak. Piastri közben tovább lopta magát felfelé, és DRS segítségével az ötödik körben már a második helyen haladt.
A hetedik körig tartott a pezsgés, onnantól fogva leült a buli, egyedül a Lewis Hülkenberg vs Nico Hülkenberg csata jelentett némi izgalmat. Hosszú körök egyhangúságát egy-két boxkiállás, na meg egy rövid VSC fázis törte meg, amit Verstappen bójagázolása miatt rendeltek el. Leginkább csak taktikai küzdelmet láthattunk, egészen odáig, míg Logan Sargeant nem találta a falban magát… Safety Car! Mindez a legjobb pillanatban és pozícióban, sőt, gumielőnyben találta meg Lando Norrist, aki a közeli kiállások után vezette fel a még nem teljesen visszarendeződött mezőnyt. Ez egy elég komoly lehetőséggel kecsegtetett az első futamgyőzelmére hajtó fiatalnak. Az újraindítás után volt egy pár forró pillanata, de ahogy közeledtünk a futam utolsó negyedéhez, úgy tűnt egyre inkább realításnak és valóban elérhetőnek a futamgyőzelem.
A brit egyre jobban növelte az előnyét, és öt körrel a vége előtt már hat másodperc feletti fórral rendelkezett. Semmi nem utalt arra, hogy Verstappen képes lehet még ebbe a meccsbe beleszólni, és végül nem is tudott, így Lando Norris győzelemmel, Max Verstappen második, Charles Leclerc harmadik helyezésével zárult a Miami Nagydíj.