• 1- 2 napos

    Ingyenes szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • Ajándék

    Minden rendeléshez

  • 180 napos

    cseregarancia

Információk / gyakori kérdések

Kapcsolat

Email

Email címünk: sales@fansbrands.com

1 munkanapon belül válaszolunk

Telefonszám

Telefonon munkanapokon (hétfőtől-péntekig), munkaidőben, 9:00-tól 16:00-ig (UTC+2) kereshetsz minket. SMS-t ne írj, mert nem tudjuk fogadni, de ha véletlenül nem vesszük fel a telefont, akkor visszahívunk.

Telefonszámunk: +36 27 300 600

Chat

Írjál nekünk WhatsApp-on! Munkaidőben szinten azonnal válaszolunk. Munkaidőn kívüli üzenetekre is válaszolni fogunk.

Rendelések

Telefonos rendelés

Van lehetőséged telefonon is leadni a rendelést.

  • Telefonszámunk: +36 27 300 600
  • Mikor tudsz telefonon rendelni? Csak munkanapokon, reggel 9.00-tól 16:00-ig.
Telefonos rendelés menete
  1. Bemutatkozás után elmondod, hogy milyen terméket is néztél ki vagy keresel. A termékeket a cikkszámuk alapján tudjuk beazonosítani, amit a termék mellett/alatt találsz. Ennek segítségével könnyedén közös nevezőre jutunk és beazonosítjuk a keresett terméket.
  2. Kollégánk ellenőrzi, hogy a választott termék van-e raktáron és tájékoztat a várható szállítási időről.
  3. A rendelés leadásához a következő adatokra van szükségünk: név, email, telefonszám, cím, cég esetén adószám, számlázási nevet és címet külön is meg lehet adni
  4. A sikeres rendelésről visszaigazoló emailt fogsz kapni, a rendelés részleteivel.
  5. Minden rendelésről ÁFA-s számlát állítunk ki, amit szintén emailben küldünk majd.
Fontos!
  • A rendelésedről egy visszaigazoló e-mailt kapsz, ahol meggyőződhetsz a saját szemeddel is, hogy biztosan a választott termék lett megrendelve.
  • Telefonos rendelés esetén csak utánvétes fizetést tudunk beállítani, aminek +490 forint kezelési költsége van.
  • A rendelés folyamán egy fiókot hozunk létre Neked a weboldalunkon, hogy nyomon követhesd rendelésed állapotát. Ennek jelszavát kollégánk elmondja Neked, amit Te bármikor megváltoztathatsz.
  • A kiszállítás napján a futárszolgálat e-mailben és SMS-ben (SMS csak Magyarországon belül) is értesít Téged a szállítás várható időpontjáról.

Nem kaptam visszaigazoló levelet

  • Első körben ellenőrizd a SPAM és PROMÓCIÓ mappákat a levelezőprogramodban!
  • Ha ott sem találod, akkor valószínűleg rossz email címet adtál meg.
  • Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy javítsuk ki az email címedet! Ez esetben ne felejtsd el valamivel beazonosítani magad, például névvel és szállítási címmel!

Tudom követni a rendelés állapotát?

A fiókodban tudod követni a rendelés állapotát.

A csomag nyomkövetéséhez lapozz a szállítási módokhoz!

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Rendelés lemondásához keresd ügyfélszolgálatunkat a Kapcsolat pontban!

Rendelés lemondásra abban az esetben van lehetőséged, amikor a rendelés még nincsen lezárva. Ha már sikeresen lezárult és elküldtük a futárral a csomagod, akkor már csak vissza tudod küldeni.

Ha nem veszed át a csomagot, akkor a rendszer automatán fekete listára tesz, így később már csak előre fizetéssel tudsz rendelni. Megértésedet köszönjük.

Hibás terméket kaptam

  • Ritkán előfordul, hogy valamilyen okból nem azt a terméket kapod, amit vártál. Például a termék eltér a weboldalon lévő termék fotójától, vagy a csomagoláson lévő méret nem egyezik a címkén lévővel.
  • Az is lehetséges, hogy a termék sérült a szállítás során, vagy valamilyen gyártási hibával rendelkezik.
  • Ilyen esetben küldjél róla fotót a sales@fansbrands.com email címre és kivizsgáljuk a rendelést!
  • Ha az előzetes vizsgálat során jogosnak ítéljük a reklamációt, saját költségünkre elhozatjuk a terméket és elküldjük a cserét vagy visszautaljuk a pénzt.

Hol találom a számlát?

  • A számlát a rendelés lezárásakor küldjük el a megadott email címre
  • Ellenőrizd a SPAM és promóciós mappákat is!

Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

Utólag észrevetted, hogy rossz méretet rendeltél vagy hozzá adnál valamit a rendeléshez, esetleg nem sikerült ajándékot választani?

  • Amíg a rendelésed nincs lezárva, addig kérheted a rendelés módosítását.
  • A szállítási cím módosítását a futárszolgálattal egyeztetve kezdeményezhetsz.
  • Emailt is írhatsz, de - munkanapokon, munkaidőben - telefonon érdemes módosítást kérni, mert gyorsabb a feldolgozás.

Szállítás

Szállítási módok és költségek

Magyarországon belül 1-2 munkanapos szállítási időre számíthatsz.

Hétvégén, ünnepnapokon az ügyfélszolgálat, rendelés feldolgozás és szállítás szünetel.

Magyarországi szállítások:

  • GLS futárszolgálat: 0 Ft
  • MPL házhozszállítás: 1.990 Ft

Személyes átvétel

Választhatsz személyes átvételt is - rendelésedet átveheted a Dunaház Üzletközpontban, Budapest Boráros Tér 7.

Péntek 12:30-ig leadott rendelés, szombat 15:00-ig átvehető.

Csomag követése

csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.

  • A csomagszállítás részleteiről elsősorban a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni.
  • GLS csomag nyomkövetése: kattints ide és a csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát!
  • GLS ügyfélszolgálat: munkanapokon 07:00-tól 20:00-ig, (+36 29) 886 700 vagy (+36 20) 890-0660
  • GLS weboldal, további kapcsolatok: kattints ide

Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?

Három kézbesítési kísérlet
  • SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
  • Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
  • A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
  • A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten rendelkezhetsz a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.
5 megoldást is választhatsz
  • Kérheted a kézbesítést új időpontban.
  • Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
  • Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
  • Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
  • A csomag átvételének visszautasítása
Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges
  • Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után is 17:00-20:00 között.
  • Akár GLS csomagpontba is kérheted.

További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.

Késik a csomagom

Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken, munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.

  • A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
  • A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  • Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát!
  • GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
  • GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700
  • GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660
  • Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
  • A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.

Hogyan tudom módosítani szállítási címet?

Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.

  • FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
  • A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
  • Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
  • A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.

Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?

  • Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
  • Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
  • Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.

Mi történik ha megtagadom a csomagot?

  • A csomag vissza fog jönni hozzánk.
  • Amennyiben előre fizetéssel vásároltál, kezdeményezzük a visszatérítést a megfelelő szolgáltatónál.
  • A jogszabályoknak megfelelően, a szállítási díjjal csökkentett összeget térítjük vissza.
  • Amennyiben a futárszolgálat, a visszaküldésért további árat számol fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően, azt az összeget is a vásárlóra terheljük.
  • A jövőben kizárólag előrefizetéssel tudsz majd rendelést leadni az áruházunkban.

Fizetési információk

Fizetési módok

Az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatsz az áruházunkban:

  • Utánvét (490 Ft kezelési költséggel)
  • Bankkártya
  • PayPal
  • Azonnali utalás

Adatok az utaláshoz

Utalás adatok Magyarországon belül:
  • Kedvezményezett: Pit Box Kft.
  • Bank neve: UniCredit Bank
  • Számlaszám: 10918001-00000121-71110002
Utalás adatok külföldről:
  • Kedvezményezett: Pit Box Kft.
  • Bank neve: UniCredit Bank
  • Számlaszám (IBAN): HU87 1091 8001 0000 0121 7111 0002
  • SWIFT KÓD (BIC): BACXHUHB

Lehet hitelre vásárolni?

Webáruházunkban nem lehet hitelre vásárolni, de nincs kizárva, hogy ha több ilyen kérdést kapunk, akkor bevezetünk valamilyen hitelezési konstrukciót.

Lehet szépkártyával fizetni?

Ruhaneműre nem lehet felhasználni a Szépkártyát, így nálunk sem tudod felhasználni a rajta lévő összeget.

Miért nem sikerül az online fizetés?

Tipikus hibák online fizetéssel kapcsolatban, ha online bankkártyás vagy PayPal fizetést választottál:

  • Ellenőrizd, hogy van-e elég fedezet a számládon!
  • Ellenőrizd a költési limiteket! Lehetséges, hogy a napi limitet is túllépted már.
  • Ezután szükséged lesz valamilyen jóváhagyásra is. Ez mehet akár a bankod telefonos applikációján keresztül. A jóváhagyás részleteiről a saját bankodnál érdeklődhetsz.
  • PayPal fizetés esetén, a rendszer a PayPal weboldalára irányít át. Ha nincs PayPal fiókod, akkor egyszerűen létrehozhatsz egyet ingyenesen.
  • FONTOS! Ha félbehagyod az online fizetést, akkor a rendelés időtúllépés miatt meghiúsul.

Lehet a futárnál kártyával fizetni?

Ha utánvétes fizetést választottál, akkor készpénzzel (forintban) vagy bankkártyával is tudsz fizetni a GLS futárnál.

Lehet a csomagponton kártyával fizetni?

Ha csomagpontra kéred a szállítást, akkor az átvevőhelyen kell érdeklődni, hogy lehet-e kártyával fizetni.

Termék visszaküldés, csere

Hogyan tudok terméket cserélni?

Kövesd az alábbi lépéseket, ha másik terméket szeretnél:

  1. Küldd vissza a terméket!
  2. Visszautaljuk Neked a rendelésed árát.
  3. Add le a rendelést arra a termékre, amit szeretnél!

Mikor küldd vissza hozzánk a terméket?

  • Ha kézbe véve nem vagy elégedett a kapott termékkel.
  • Ha felpróbálva a méret nem megfelelő.
  • Ha a szállítás közben sérült meg a termék (ennek bizonyításához szükséges, hogy a csomag felbontásáról videót készíts, amin látszik, hogy megvizsgálod a kapott termékeket).
  • Ha a termék - a csomag feladását megelőző vizsgálat ellenére - gyártási hibás. Ez már garanciális probléma.
  • Szintén garanciális probléma, ha a használati útmutató szerinti rendeltetésszerű használat ellenére a terméken valamilyen elváltozás következik be (pl.: elromlik a cipzár, elenged a varrás)
  • A termék nem rendeltetésszerű használatából következő károk miatt a terméket NEM tudjuk és NEM is fogjuk visszavenni (például: elkopott vagy betört cipő, kiszakadt póló, kabát, letört fülű bögre, nem megfelelő hőmérsékleten mosott - elszíneződött póló). A gyártási hibákat nagyon egyszerű megkülönböztetni a nem gyártási hibától, ezért az ilyen típusú hibák miatt NEM érdemes visszaküldeni semmit előzetes egyeztetés nélkül.

Hogyan küldd vissza nekünk a terméket?

  1. Ha nincs meg, akkor töltsd le a visszáru nyomtatványt! Töltsd ki digitálisan (Adobe Acrobat Reader, kitöltés funkció) vagy kinyomtatva.
  2. Csomagold be a terméket a kitöltött visszáru nyomtatvánnyal együtt (ha digitálisan töltötted ki, akkor elég email-ben elküldeni)! A cipős dobozt is csomagold be valamibe.
  3. Menj be a legközelebbi postára és a kisebb dolgokat (póló, kulcstartó), vagy minden olyat, ami belefér kis- vagy nagyméretű buborékos borítékba, azt kérd levél küldeményként! NEM kell ajánlott SEM elsőbbségi! Aki élelmes az párszáz forintból megoldja. A nagyobb dobozoknál (például cipő) is általában a posta a legolcsóbb. A visszaküldésből adódó szállítási költségedet nem fogjuk visszatéríteni.
  4. Erre a címre küldd vissza (ez legyen a címzett): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
  5. Semmilyen esetben se kérjél utánvételes szolgáltatást! Utánvétes csomagot nem veszünk át és vissza fog menni hozzád!

Amint megkapjuk a csomagot és ellenőriztük az állapotát valamint az adatokat szükség szerint egyeztettük, kezdeményezzük a pénzügyi szolgáltatóknál a visszafizetést. A számlán szereplő összeget - a bank tájékoztatása alapján - két héten belül kapod meg a számládra.

FONTOS! Ha ezt nem olvasod el, akkor ráfázhatsz...

  • Kérdés vagy bizonytalanság esetén keresd ügyfélszolgálatunkat! Telefon: +36 27 300 600
  • A kapott ajándékot is küldd vissza! A cseretermék rendelésénél újra választhatsz ajándékot. Ha nem küldöd vissza az ajándékot, nem tudjuk visszautalni a pénzt.
  • Mindenképpen erre a címre küldd vissza a terméket: Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 – (ha a számlán szereplő címre küldöd, akkor nem fogja senki átvenni)
  • NEM veszünk át utánvétes csomagot! Ebben az esetben visszamegy hozzád a csomag.
  • Csak gyári állapotú terméket veszünk vissza a hozzá tartozó sértetlen csomagolással együtt. Koszos, kimosott, büdös, szakadt, törött, gyűrött, kopott terméket NEM veszünk vissza. Ha ilyet küldesz, akkor visszaküldjük Neked 1.490 forintért. Ha lemondasz róla, akkor SEM kapsz visszatérítést!
  • Koszos, poros talpú cipőt NEM veszünk vissza! Ha cipőt küldesz vissza, akkor csomagold be a cipősdobozt! Teleragaszgatott cipősdobozt NEM veszünk vissza a tartalmától függetlenül!
  • A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli, azt nem áll módunkban visszautalni. Válaszd a legolcsóbb szolgáltatót! (pl. MPL buborékos boríték)!
  • Amennyiben rendelésnél online fizetést választottál, a visszáru értékét közvetlenül a megadott fizetési platformon keresztül utaljuk Neked vissza.
  • Ha a rendelésért utánvétellel vagy banki előre utalással fizettél, add meg a bankszámlaszámodat, amire visszautalhatjuk neked a visszáru értékét.
  • A visszautalás, a visszáru megérkezésétől számítva 14 munkanapon belül jelenik meg a számládon.

Garanciák és használati útmutatók

Mennyi a garancia ideje?

A garanciális kérdésekben is fontos, hogy tisztában legyünk mi számít helyes használatnak. Igyekeztünk összegyűjteni minden lényeges információt és átadni emberi nyelven, hogy tovább maradjon jó állapotban a rendelt termék és tisztában legyél a garanciával is. Vágjunk is bele!

1 év FansBRANDS® garancia

A FansBRANDS® áruházban található termékekre szinte minden esetben 1 év gyártói garanciát kínálunk!

2 év óragarancia

A FansBRANDS®-nél található órákra (Ferrari órákra) 2 év gyártói garanciát biztosítunk.

Milyen termékre vonatkozik?

Gyakorlatilag szinte mindenre: cipők, pólók, sapkák, pulóverek, nadrágok, stb. tehát az összes ruhaneműre. Plusz még a kiegészítőkre: pénztárcák, táskák, stb. Persze van olyan, amire nem tudunk garanciát biztosítani: például könyvek, parfümök, törékeny dolgok (bögrék).

Utóbbi esetben számtalanszor elmondtuk már, hogy a legjobb megoldás, ha videót csinálsz arról, ahogy felbontod a csomagot kézhezvétel után. Ez azért fontos mert például ha egy törékeny termék megsérül a szállítás közben, akkor csak így lehet bizonyítani. Tehát készíts videót!

Mik lehetnek garanciális problémák?

Ruhaneműnél kényes téme szokott lenni ez a kérdés, de a FansBRANDS®-nél mindent megteszünk annak érdekében, hogy a valós garanciális problémákat megfelelően kezeljük.

Azért mondom, hogy valós, mert természetesen sokan próbálják a szétszakadt, szétmosott - nem megfelelően kezelt - termékeket cseréltetni (persze sikertelenül).

A garanciális probléma minden esetben olyan gyártói hibára vezethető vissza, ami a rendeltetésszerű használat mellett következik be. A gyártói hiba pedig olyan, ami már az eladás pillanatában is megvolt, de az ellenőrzés alatt nem látszódott. Ilyen lehetnek például a varrási-, ragasztási- és anyaghibák.

Mik nem garanciális problémák?

Sokan sokféleképpen szeretnék ha cserélnénk a termékeket, de sajnos ezek között számtalan olyannal is találkozunk, akik saját hibájuk miatt tették tönkre őket. Szinte minden esetben meg tudjuk mondani, hogy mi történt a termékkel, mert a FansBRANDS®-nél nem csak áruljuk, hanem viseljük és hordjuk is őket nap mint nap, és pontosan tisztában vagyunk a termékek használhatóságával.

  • Az egyértelmű szakadás, törés nem garanciális probléma.
  • Ha a mosási útmutató ellenére például más hőfokon mosod a terméket és kijön a színe vagy lejönnek róla a nyomtatott logók, akkor az sem garanciális probléma.
  • Ha nem rendeltetésszerűen használod a terméket, akkor az maga után vonja a garancia elévülését is. Például cipőink nem valók focizásra, sportolásra - az ilyen tevékenységből eredő hibák azonnal felismerhetők.

Speciális esetek

Előfordulhatnak olyan extrém esetek, amikor a termék valamilyen paramétere eltér a leírtaktól. Ilyen esetekben cseréljük és a szállítási költségeid mi álljuk!

  • Amikor a cipő mérete nem egyezik a dobozán lévővel. Cseréljük!
  • Amikor a weboldalon lévő kép nem tükrözi a kézhez kapott terméket. Cseréljük! (Kivéve olyan termékeknél, ahol csak grafika van feltüntetve, mert például még nincs legyártva)

Sérült csomagolás, amikor viszi Neked a futár?

Amennyiben sérült a csomagolás és úgy gondolod, hogy hiányos vagy sérült lehet a rendelésed akkor NE VEDD ÁT A CSOMAGOT!

Ha mégis átveszed, akkor a felbontásról csinálj videót! Hiba esetén csak így tudod bizonyítani az igazadat.

Garancia törékeny termékekre

FONTOS! Törékeny termék esetén, a csomagolás álapotától függetlenül, MINDEN ESETBEN CSINÁLJ VIDEÓT a csomagolás felbontásáról és a termék megvizsgálásáról. Egyéb esetben nem tudod bizonyítani, hogy a szállítás következében sérült meg a termék! Képet nem tudunk elfogadni.

180 napos visszaküldés

↩ Vásárolj Kockázat Nélkül 180 Napos Pénzvisszafizetési Garanciánkkal – Forma 1 Terméket!

Szerezd be kedvenc Forma 1 csapataid hivatalos termékeit kockázat nélkül! Most 180 napos pénzvisszafizetési garanciát kínálunk minden internetes vásárlásodra!

Miért érdemes nálunk vásárolnod?

  • Teljes nyugalom és biztonság: Vásárlásaidat kockázatmentessé tesszük. Ha bármilyen okból nem vagy elégedett, egyszerűen visszaküldheted a terméket 180 napon belül, és mi visszatérítjük a teljes vételárat.
  • Hivatalos Forma 1 termékek: Kínálatunkban a legnépszerűbb Forma 1 csapatok hivatalos termékeit találod, mint például Ferrari, Red Bull Racing, Mercedes AMG Petronas és McLaren.
  • Egyszerű és gyors visszatérítés: A visszaküldési folyamat gyors és egyszerű. Csak vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi mindent intézünk.

Hogyan működik?

  1. Vásárolj bátran: Nézd végig kínálatunkat, és válaszd ki kedvenc Forma 1 csapatod hivatalos termékeit.
  2. Próbáld ki otthon: Élvezd új Ferrari, Red Bull Racing, Mercedes AMG Petronas vagy McLaren termékeidet otthon, anélkül, hogy aggódnál a vásárlás miatt.
  3. Nem elégedett?: Nincs probléma! Csak küldd vissza a terméket 180 napon belül, és visszakapod a pénzedet.

Most nincs mit veszítened!

Ne hagyd ki ezt a páratlan lehetőséget! Vásárolj most, és élvezd a 180 napos pénzvisszafizetési garanciánk nyújtotta biztonságot és nyugalmat.

Vásárolj nálunk, mert nálunk Te vagy az első!

Puma Ferrari, Mercedes, BMW cipők használati útmutatója

- A lábbeli címkézése

A legtöbb adatot minden cipőről igyekszünk megjeleníteni a weboldalon. A cipő dobozán is találsz majd részleteket.A lábbelikben lévő címkén az alábbi adatok szerepelnek:

  • A származási hely - ahol a cipő konkrétan gyártásra került.
  • Modellszám - avagy a cipő termék kódja, amit megtalálsz a weboldalon is.
  • Nagyságszám - UK (angliai), EUR (európai), US (amerikai) méretben és centiméterben is megadják általában, ahogy a mérettáblázatunkban és a méretválasztóban is fel van tüntetve.

- A cipő fő anyagai

A FansBRANDS® webáruházban elérhető cipők anyaga főleg műbőr vagy textil. Persze találhatsz bőr, velúr bőr cipőket is és az sincsen kizárva, hogy megjelennek weboldalunkon a magasabb minőségű és drágább lábbelik is. Ha nem találsz erre vonatkozó információt az adott termékről, akkor keress minket bátran telefonon vagy email-ben!

Felsőrész

Bélés és fedőtalpbélés

Járótalp

Bőr (természetes bőr)

Bevonatos bőr

Textil

Egyéb anyag

- A lábbeli rendeltetése

Nem lehet minden cipőt bármilyen helyzetre használatba venni. Például a Drift Cat cipőinket nem fogod túrázásra használni. Általánosságban pedig elmondható, hogy semelyik nálunk található cipő nem alkalmas focizáshoz! A nem megfelelő használatból eredő hibák nem garanciálisak, ezért erre különösen figyelj! FansBRANDS®-nél az alábbi típusokkal találkozhatsz:

  • Sportlábbeli, kézilabdacipő, termi: csak teremben használható.
  • Sportlábbeli, kosárlabdacipő, termi: csak teremben használható
  • Sportlábbeli, futócipő: szabadtéren és teremben is használható.
  • Sportlábbeli, futócipő, terep: szabadtéri körülmények között használható.
  • Sportlábbeli, teniszcipő: termemben, vagy szabadtéri körülmények között használható.
  • Sportlábbeli, fitness cipő: csak teremben használható
  • Sportlábbeli, túracipő: kiránduláskor, túrázáskor használható
  • Szabadidő lábbeli: olyan nem rendszeres viseletű lábbeli, amelynek szabadidő – és nem versenysport – jellegű sporttevékenység esetén használható: anyagösszetétele, felsőrész-modellkialakítása, alsórész-szerkezete – a téli időjárási feltételek kivételével – kifejezetten aktív testmozgást tesz lehetővé.
  • Rendszeres viseletű tavaszi- őszi lábbeli: olyan lábbeli, amely - a téli időjárási feltételek kivételével – tartós viseletre alkalmasak
  • Rendszeres viseletű nyári lábbeli: olyan lábbeli, amely anyaga és szerkezete lehetővé teszi a láb fokozott mértékű szellőzését
  • Papucs: általában csak fejrészből, vagy pántokból álló, elsősorban alkalomszerű házi-, vagy strand viseletre alkalmas, esetleg divat lábbeli.
  • Extrém divatlábbeli: különleges konstrukció és/vagy keskeny- rövid talp és/vagy egyedi szabásvonal és/vagy legkülönbözőbb szín és/vagy különleges anyagösszetétel stb., elsősorban divatigényeket kielégítő lábbeli

- Tisztítás, ápolás

Az ápolás alatt a lábbeli szennyeződésektől történő megtisztítását, a szín és a felsőrész különböző szerekkel történő kezelését, kinézetének javítását, regenerálását, és a lábbelinek a megújuló igénybevételre történő előkészítését értjük. Esetenként a kezeléssel a lábbeli egyéb tulajdonságainak megőrzése, javítása is cél.

  • Bőr (természetes barkájú) felsőrészről az enyhe szennyeződést puha ruhával, puha szőrű kefével, az erősebb szennyeződést bőr radírral távolítsa el, mindkét esetben száraz állapotban. A tiszta és száraz felületet a bőrrel azonos színű, esetleg színtelen cipőkrémmel vékonyan kenje be, majd néhány perc múlva fényesítse ki. Alkalomszerűen használhat szilikonos önfényezőt. Soha ne tisztísd a bőr lábbelit nedves állapotban, vagy vízzel!
  • Bevonatos bőr felsőrészről az enyhe szennyeződést puha ruhával távolítsd el, majd kezeld le az erre az anyagokra ajánlott ápolószerrel!
  • Velúr, vagy nubuk bőr felsőrészről az enyhe szennyeződést puha szőrű kefével távolítsd el! A felületet egyöntetűre hozhatod gumis cipőkefével (csak egyirányba húzd!). Erősebb szennyeződést bőr radírral tüntethetsz el. Célszerű ezután velúr - nubuk tisztító szivaccsal átdörzsölni a lábbelit. Végül a felsőrész színével megegyező színű /vagy színtelen/velúr- nubuk spray- vel fújd át egyenletesen az egész felsőrészt!
  • Zsíros kikészítésű bőr: tisztítás a velúr bőröknél leírtak szerint, ápolás zsíros cipőkrémmel, vagy bőrzsírral
  • Lakkbőr: puha szőrű kefével, vagy enyhén nedves, puha ruhával távolítsa el a szennyeződést, száradás után puha ruhával fényesítheti. Használhat lakkbőr tisztítót, de ne használjon cipőkrémet!
  • Műbőr: a szennyeződést langyos, tiszta vízzel megnedvesített ruhával töröld le, szárítsd meg sugárzó hőtől távol, majd puha ruhával fényesítsd ki! Használhatsz a műbőrre ajánlott sampont is a kezelési utasításában leírtak szerint. Ne használj cipőkrémet!
  • Textil: puha szőrű kefével - amit csak erre a célra használsz - távolítsd el a port, szennyeződést! Erősebb szennyeződések esetén speciális textiltisztító samponhasználatát javasoljuk, a használati utasításukban foglaltak betartásával.
  • Kombinált - több anyagból készült - felsőrészek: az adott anyagokra javasolt tisztítást, ápolást végezd, ügyelve arra, hogy ne szennyezd az éppen nem tisztított anyagrészt! Amennyiben az anyagok nagyon különböznek egymástól, használhatsz cipőre kifejlesztett és ajánlott sampont a kezelési utasításában leírtak szerint.
  • GORE-TEX, illetve hasonló membránokat tartalmazó lábbelik felsőrészének ápolásához kizárólag a gyártó által erre a célra ajánlott termékeket célszerű használni.
  • Bélések: amennyiben szükséges a bélések tisztítása, azt a címkén jelölt anyaguk szerint, a felsőrész anyagoknál leírtak alapján végezd!
  • Talp: száraz állapotban erősszálú kefével tisztítsd! Amennyiben szennyezett marad, nedves ruhával le lehet törölni, de vigyázz, hogy a felsőrészt ne szennyezd össze!

- Néhány tanács, figyelmeztetés

Ne hagyd figyelmen kívül az alábbiakat, mert a cipő károsodásával járhat!

  • Az általunk forgalmazott lábbeliktől - a külön jelzetteket kivéve - nem várható el vízállóság. A nubuk, velúr és a textil felsőrészű lábbelik kimondottan nem vízállóak!
  • A zárt felsőrészű lábbeliket csak zoknival viseld!
  • A záró elemeket (fűző, tépőzár, csat stb.) minden le- vagy felvétel alkalmával oldd, illetve rögzítsd, mert a kéregrész károsodhat!
  • A záróelemeket olyan szorosan rögzítsd, hogy a sarok, a bélés károsodásának elkerülése érdekében csak minimálisan mozoghasson a cipőben!
  • A lábbeli felhúzásakor használj cipőkanalat!
  • Használat után sámfázd ki a cipőt, vagy a fejrészét tömd ki papírral, hogy a hajlási ráncok kisimuljanak!
  • Az átnedvesedett lábbelit - kisámfázva, vagy kitömve - sugárzó hőtől távol, szellős helyen szárítsd!
  • Nagyon fontos, hogy a lábbeliket lehetőleg naponta váltogasd! A nem izzadós láb is termel izzadságot, amit a bélés (béleletlen lábbeli esetén a felsőbőr húsoldala) magába szív. Ezt le kell tudja adni, ezért kell pihentetni, szellőztetni a lábbelit. Ellenkező esetben az anyagok idő előtt tönkremennek.
  • A hímzett alkatrészek fokozottan sérülékenyek!
  • Az időjárásnak megfelelő lábbelit viselj!
  • Ha a lábbelin kisebb hiba keletkezik, azonnal javíttasd meg, ezzel megakadályozza a lábbeli esetleges tönkremenését!

Forma 1 termékek használati útmutatója

- Használati útmutató bevezető

A vásárláskor különösen fontos, hogy a használati célhoz (sport, szabadidő), illetve a megfelelő sportághoz, annak igénybevételeit figyelembe véve történjen meg a ruházati termék kiválasztása.

Mindennek figyelmen kívül hagyása rendeltetésellenes használathoz, valamint idő előtti elhasználódáshoz vezethet, ezért kérjük, vásárlás előtt gondosan olvasd el a címkéken (bevarrt és függőcímke) feltüntetett információkat, illetve kérd ki a tanácsunkat!

- Címkézés és anyagösszetétel

Ruházati termékek esetén a szükséges információt két helyen találja meg: a bevarrt címkén és a függőcímkén (továbbá egyes termékek esetében, ahol megengedett, a csomagoláson).

A terméken található információk az alábbiak:

  • a termék nyersanyag-összetétele
  • méretjelzés
  • kezelési jelképsor
  • a termék megnevezése
  • azonosító jelzés (amely a márkanéven kívül egy cikkszám)

- A bevarrt címkén található adatok

Nyersanyag-összetétel:

  • Cotton = pamut
  • Viscose = viszkóz
  • Polyester = poliészter
  • Polyamide = poliamid
  • Acrylic = poliakril
  • Wool = gyapjú
  • Elastane = elasztán (poliuretán, rugalmas szál)
  • Duck down = kacsa pehely
  • Duck feather = kacsa toll

Méretjelzés:

Kérlek, gondosan tanulmányozd át a terméken található méretszámokat, mert bizonyára akad köztük olyan, amit Te is ismersz. Termékeinkre jellemző, hogy több ország méretjelölését is alkalmazzuk.

Például:

US (Amerikai Egyesült Államok): L, CAN (Kanada): G, D (német): 40, UK (Egyesült Királyság): 14, F (francia): 42, E (spanyol): 44, I (olasz): 44

A felsorolt női méretjelzések ugyanazt az anatómiai méretet fedik, különböző országok nagyságjelzése alapján. Ugyanez jellemzi férfi termékeinket is. Eladóink ezen a téren is további tájékoztatást tudnak nyújtani.

Bevarrt kezelési jelképsor:

A mosási jelképbe beírt számok a nedves kezelés maximális megengedhető hőmérsékletét jelentik. A kézjelzés csak kézi mosást enged, amelynek hőfoka maximum 40 C°. A jelzetteken kívül kívül vannak magasabb mosási hőmérsékletek is, de termékeink többségükben a fentieknek megfelelő hőfokon moshatók. A jelkép alatti egy aláhúzás a kíméletes, az egymás melletti két aláhúzás a nagyon kíméletes kezelésre figyelmeztet. Az aláhúzás nélküli, de mosási hőfokkal ellátott jelölés szokásos mechanikus műveletet jelent.

Fehérítéssel kapcsolatos jelzések:

A háromszög, benne a Cl jelöléssel (klór) a klóros fehérítést engedélyezi.

Vasalással kapcsolatos jelzések:

A megengedett vasalási hőfokot egy, kettő vagy három ponttal jelölik.

  • Az egy pont 110 C° talphőmérsékletű vasalást engedélyez, amely érzékeny szintetikus kelméknél szokásos vasalási hőmérsékletnek tekinthető.
  • A két pont 150 C°-os talphőmérsékletű vasalást engedélyez.
  • A három pont 200 C° talphőmérsékletű vasalást tesz lehetővé.

A vasalási hőfok tekintetében soha ne kísérletezz, mert előfordulhat, hogy valamilyen kikészítés miatt (pl. hőérzékeny színezék, elasztikus szál felhasználása stb.) a gyártó az alapanyag károsodásának elkerülése érdekében a szokásosnál alacsonyabb hőfokot ad meg.

Vegytisztítással kapcsolatos jelzések:

  • Az „A” betűjelzés esetén az összes, vegytisztításban használt szokásos oldószer alkalmazható.
  • A „P” jelzésnél a perklór-etilén és egyéb megfelelő oldószerek alkalmazhatók.
  • Az „F” betűjelzés fluor és benzin használatára utal.

A vegytisztítással kapcsolatos jelzések aláhúzással jelölése a tisztítási eljárás szigorú korlátozását jelenti a víz hozzáadás, a szárítási hőmérséklet és a mechanikus műveletek tekintetében. Az önkiszolgáló mosodai tisztítás ezekben az esetekben nem megengedett.

Szárítással kapcsolatos jelzések:

A jelképben elhelyezett egy pont alacsonyabb, a két pont magasabb szárítási hőmérsékletet jelent.

Fontos: A kereszttel áthúzott jelek mindig tiltást, azaz nem megengedett kezelést jelentenek.

- Szöveges használati-kezelési útmutató

  • A színes termékeket (pasztellszínek kivételével) ajánlatos előmosáskor elkülönítve mosni, mert így az anyag felületére esetleg „kiült” színezék többlet anélkül távozik, hogy más holmival együtt mosva utóbbit elszínezné.
  • A színelhagyó kikészítésű vászonnadrágokat (és más hasonló típusú termékeket) mindig elkülönítve, kifordított állapotban kell mosni.
  • A bolyhozott hátoldalú termékeket viszont ne mossuk ki fordítva, mert az esetlegesen távozó rövid elemi szálak más együtt mosott ruhanemű felületére rátapadhatnak.
  • A hurkolt felületű termékek hurokkihúzódása mosás hatására csökken, ezért ajánlott már az első felvétel előtt kimosni.
  • A fürdőruhát tengerben, termálvízben történő úszás után közvetlenül tiszta folyó vízzel öblítsd át, majd otthon folyékony finommosószerrel mosd ki! A napvédő krémeket enyhe mosószerrel távolítsd el! Soha ne szárítsd fürdőruhádat tűző napon, és ne hagyd hosszú ideig törölközőbe csavarva! A beton felületek a fürdőruha anyagát felsérthetik. Mindig törölközőn ülj vagy feküdj!
  • A tollkabátot (amennyiben mosható) a bevarrt kezelési jelképsornak megfelelően mosd ki! A szárítás mindig szobahőmérsékleten, sugárzó hőtől távol, fektetve történjen. Szárítás közben a termék többszöri átforgatása, a toll fellazítása szükséges. Ha a toll elvándorlását megakadályozó steppelés sűrű, előfordul, hogy rázogatással a toll nem lazul fel kellően, ilyenkor a járatokban lévő toll óvatos „átmorzsolgatása” szükséges. Ez adott esetben komoly fizikai munkát igényel, de így a kabát visszanyeri eredeti küllemét.
  • Húzózárral, tépőzárral záródó termékeket mindig zárt állapotban mossunk, mert ezzel megakadályozzuk idő előtti elhasználódásukat, és megelőzzük azt, hogy a zárószerkezetek a termék más részeiben kárt tegyenek.
  • Nyersanyag-összetételtől, kelmeszerkezettől függően a deformálódás elkerülése érdekében több pulóver csak fektetve, formára igazítva szárítható. Így például a tiszta gyapjú, tiszta pamut pulóverek, de ajánlatos a gyapjú-akril kevert pulóvert is ilyen módon szárítani.
  • A gyapjú és gyapjútípusú termékek mosásához kizárólag gyapjú mosószert használj!
  • A nyomott mintázat nem vasalható!
  • A pamut-poliészter kevert pólók, pulóverek természetes velejárója a göbösödési hajlam. A göbösödés megjelenését késleltetni, mértékét csökkenteni fonákoldalon (kifordított állapotban) történő mosással, majd száradás után simító vasalás alkalmazásával lehet.
  • A polár anyagból készült termékek felületét mosás után, még nedves állapotban, száliránynak megfelelően enyhe simító kefélést alkalmazva rendezni szükséges. Így a termék sokáig megőrzi eredeti felületét.

- FONTOS tudnivalók

  • Minden terméket kizárólag a bevarrt kezelési jelzéseknek és a szöveges utasításnak megfelelően kezelj! Ettől eltérő kezelés a terméket károsíthatja, valamint a szavatossági jogaid korlátozásával, illetve elvesztésével járhat.
  • A termékre koncentrált állapotban se mosószer, se öblítőszer ne kerüljön!
  • Színkombinációs vagy paszpóllal díszített termékeknél különösen legyünk óvatosak, feltétlenül színkímélő finommosószert használjunk, nehogy a sötétebb szín a világosat elszínezze!
  • A mai ruházati termékek többsége könnyen kezelhető, a mosást is beleértve, ezért az áztatás rendszerint felesleges. Ha mégis úgy érzed, hogy szennyezettebb a termék, akkor inkább előmosást alkalmazz! Áztatás során – különösen, ha a termék túl sokáig van a mosóoldatban - előfordulhat, hogy foltossá válik.

Ferrari óra garancia

Scuderia Ferrari Karóra 2 év limitált nemzetközi garancia

A Scuderia Ferrari mindig is büszke volt a versenyzés iránti szenvedélyére és olasz gyökereire egyaránt. A Scuderia Ferrari Orologi férfi és női óra kollekciója magában hordozza azt a szenvedélyes izgalmat és kifinomult stílust, amire a nagyra becsült csapat rajongói vágynak szerte a világon. Gratulálunk a vásárlásodhoz.

Környezetbarát cég vagyunk. Hogy védjük a fákat és ne használjunk sok papírt, az óra beüzemelésére, ápolására és karbantartására, garanciára, illetve a szervizközpontra vonatkozó információkat online tettük elérhetővé az alábbi oldalon https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Kérjük őrizze meg a dátummal ellátott számlát, melyen fel van tüntetve a viszonteladó neve és az óra cikkszáma! Garanciális ügyintézéshez ez a dokumentum szükséges és elengedhetetlen. Kérjük ne dobja a terméket a háztartási hulladék közé! A környezet és az emberi egészség védelme érdekében kérjük egy erre kijelölt gyűjtőbe helyezze a megfelelő újrahasznosítás érdekében!*

Garanciális javítás feltételei

A termékek garanciális javítását a garancia időn belül a márkaképviselet (FansBRANDS®) által kijelölt garanciális szerviz végzi, melyhez a terméket a márkaképviselet juttatja el. Bárminemű garanciális problémával az eladóhoz kell fordulni egyeztetni, majd a terméket visszaküldeni az eladó címére. Címünk (ide várjuk vissza a sérült órát): FansBRANDS®, 2600 Vác, Rádi út 1-3 (Pit Box Kft.)

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei: Tel.: + 36 27 300 600 email: sales@fansbrands.com. A termék visszajuttatás a fogyasztó feladata és költsége. A szervizbe a terméken túl a garancia füzetet, a számlát, vagy annak másolatát is küldje el, hiszen a garanciális javítás csak ezek megléte mellett lehetséges. Mire vonatkozik a garancia?

A gyártói garancia csak az óraszerkezetére terjed ki, ha bizonyítható az óra gyári eredetű hibája. Ezt a termék gyártója vizsgálja ki és dönti el, hogy a szerkezet valóban gyári hibás vagy a nem rendeltetés szerű használat okozta a szerkezet meghibásodását. Az óraszerkezet ház, üveglap, felhúzó korona vagy a szíj sérülése, illetve az elemcsere nem tartozik a garancia alá. Továbbá az óra törése esetén sem érvényesíthető a garanciális javítás. Bárminemű szervizelési igény lép fel az óránál (elemcsere, szíj javítás stb.), csakis a kijelölt garanciális szervizben lehet elvégezni (melyet Magyarországon a FansBRANDS® lát el minden esetben), minden egyéb helyen elvégzett javítás az óra garanciájának elvesztését vonja maga után.

Ha az óra szerkezete sérül vagy romlik el, annak javításáról részletes információt a gyártó honlapját talál, melyet a következő linken ér el: https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Az eredeti, angol nyelvű szöveg az óra dobozában megtalálható

Kapcsolat / ügyintézés

Ha további kérdésed van, akkor töltsd ki az alábbi űrlapot!