Karácsonyi NAPI ajánlat

  • 1-2 napos

    GLS szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • V.I.P hűségprogram

    Egyedi kedvezmények

  • 180 napos

    cseregarancia

FansBRANDS®

Rendelési információ

A FansBRANDS®-nél minden rendelés egyszerű és átlátható! Ellenőrizze rendelési információinkat, és élvezze a gyors, problémamentes vásárlást!

Rendelések

Telefonos rendelés

Van lehetőséged telefonon is leadni a rendelést.

  • Telefonszámunk: +36 27 300 600
  • Mikor tudsz telefonon rendelni? Csak munkanapokon, reggel 9.00-tól 16:00-ig.
Telefonos rendelés menete
  1. Bemutatkozás után elmondod, hogy milyen terméket is néztél ki vagy keresel. A termékeket a cikkszámuk alapján tudjuk beazonosítani, amit a termék mellett/alatt találsz. Ennek segítségével könnyedén közös nevezőre jutunk és beazonosítjuk a keresett terméket.
  2. Kollégánk ellenőrzi, hogy a választott termék van-e raktáron és tájékoztat a várható szállítási időről.
  3. A rendelés leadásához a következő adatokra van szükségünk: név, email, telefonszám, cím, cég esetén adószám, számlázási nevet és címet külön is meg lehet adni
  4. A sikeres rendelésről visszaigazoló emailt fogsz kapni, a rendelés részleteivel.
  5. Minden rendelésről ÁFA-s számlát állítunk ki, amit szintén emailben küldünk majd.
Fontos!
  • A rendelésedről egy visszaigazoló e-mailt kapsz, ahol meggyőződhetsz a saját szemeddel is, hogy biztosan a választott termék lett megrendelve.
  • Telefonos rendelés esetén csak utánvétes fizetést tudunk beállítani, aminek +490 forint kezelési költsége van.
  • A rendelés folyamán egy fiókot hozunk létre Neked a weboldalunkon, hogy nyomon követhesd rendelésed állapotát. Ennek jelszavát kollégánk elmondja Neked, amit Te bármikor megváltoztathatsz.
  • A kiszállítás napján a futárszolgálat e-mailben és SMS-ben (SMS csak Magyarországon belül) is értesít Téged a szállítás várható időpontjáról.

Nem kaptam visszaigazoló levelet

  • Első körben ellenőrizd a SPAM és PROMÓCIÓ mappákat a levelezőprogramodban!
  • Ha ott sem találod, akkor valószínűleg rossz email címet adtál meg.
  • Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy javítsuk ki az email címedet! Ez esetben ne felejtsd el valamivel beazonosítani magad, például névvel és szállítási címmel!

Tudom követni a rendelés állapotát?

A fiókodban tudod követni a rendelés állapotát.

A csomag nyomkövetéséhez lapozz a szállítási módokhoz!

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Rendelés lemondásához keresd ügyfélszolgálatunkat a Kapcsolat pontban!

Rendelés lemondásra abban az esetben van lehetőséged, amikor a rendelés még nincsen lezárva. Ha már sikeresen lezárult és elküldtük a futárral a csomagod, akkor már csak vissza tudod küldeni.

Ha nem veszed át a csomagot, akkor a rendszer automatán fekete listára tesz, így később már csak előre fizetéssel tudsz rendelni. Megértésedet köszönjük.

Hibás terméket kaptam

  • Ritkán előfordul, hogy valamilyen okból nem azt a terméket kapod, amit vártál. Például a termék eltér a weboldalon lévő termék fotójától, vagy a csomagoláson lévő méret nem egyezik a címkén lévővel.
  • Az is lehetséges, hogy a termék sérült a szállítás során, vagy valamilyen gyártási hibával rendelkezik.
  • Ilyen esetben küldjél róla fotót a sales@fansbrands.com email címre és kivizsgáljuk a rendelést!
  • Ha az előzetes vizsgálat során jogosnak ítéljük a reklamációt, saját költségünkre elhozatjuk a terméket és elküldjük a cserét vagy visszautaljuk a pénzt.

Hol találom a számlát?

  • A számlát a rendelés lezárásakor küldjük el a megadott email címre
  • Ellenőrizd a SPAM és promóciós mappákat is!

Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

Utólag észrevetted, hogy rossz méretet rendeltél vagy hozzá adnál valamit a rendeléshez, esetleg nem sikerült ajándékot választani?

  • Amíg a rendelésed nincs lezárva, addig kérheted a rendelés módosítását.
  • A szállítási cím módosítását a futárszolgálattal egyeztetve kezdeményezhetsz.
  • Emailt is írhatsz, de - munkanapokon, munkaidőben - telefonon érdemes módosítást kérni, mert gyorsabb a feldolgozás.