FansBRANDS®
Rendelési információ
A FansBRANDS®-nél minden rendelés egyszerű és átlátható! Ellenőrizze rendelési információinkat, és élvezze a gyors, problémamentes vásárlást!
Rendelések
Telefonos rendelés
Telefonos rendelés
Van lehetőséged telefonon is leadni a rendelést.
- Telefonszámunk: +36 27 300 600
- Mikor tudsz telefonon rendelni? Csak munkanapokon, reggel 9.00-tól 16:00-ig.
Telefonos rendelés menete
- Bemutatkozás után elmondod, hogy milyen terméket is néztél ki vagy keresel. A termékeket a cikkszámuk alapján tudjuk beazonosítani, amit a termék mellett/alatt találsz. Ennek segítségével könnyedén közös nevezőre jutunk és beazonosítjuk a keresett terméket.
- Kollégánk ellenőrzi, hogy a választott termék van-e raktáron és tájékoztat a várható szállítási időről.
- A rendelés leadásához a következő adatokra van szükségünk: név, email, telefonszám, cím, cég esetén adószám, számlázási nevet és címet külön is meg lehet adni
- A sikeres rendelésről visszaigazoló emailt fogsz kapni, a rendelés részleteivel.
- Minden rendelésről ÁFA-s számlát állítunk ki, amit szintén emailben küldünk majd.
Fontos!
- A rendelésedről egy visszaigazoló e-mailt kapsz, ahol meggyőződhetsz a saját szemeddel is, hogy biztosan a választott termék lett megrendelve.
- Telefonos rendelés esetén csak utánvétes fizetést tudunk beállítani, aminek +490 forint kezelési költsége van.
- A rendelés folyamán egy fiókot hozunk létre Neked a weboldalunkon, hogy nyomon követhesd rendelésed állapotát. Ennek jelszavát kollégánk elmondja Neked, amit Te bármikor megváltoztathatsz.
- A kiszállítás napján a futárszolgálat e-mailben és SMS-ben (SMS csak Magyarországon belül) is értesít Téged a szállítás várható időpontjáról.
Nem kaptam visszaigazoló levelet
Nem kaptam visszaigazoló levelet
- Első körben ellenőrizd a SPAM és PROMÓCIÓ mappákat a levelezőprogramodban!
- Ha ott sem találod, akkor valószínűleg rossz email címet adtál meg.
- Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy javítsuk ki az email címedet! Ez esetben ne felejtsd el valamivel beazonosítani magad, például névvel és szállítási címmel!
Tudom követni a rendelés állapotát?
Tudom követni a rendelés állapotát?
A fiókodban tudod követni a rendelés állapotát.
A csomag nyomkövetéséhez lapozz a szállítási módokhoz!
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Rendelés lemondásához keresd ügyfélszolgálatunkat a Kapcsolat pontban!
Rendelés lemondásra abban az esetben van lehetőséged, amikor a rendelés még nincsen lezárva. Ha már sikeresen lezárult és elküldtük a futárral a csomagod, akkor már csak vissza tudod küldeni.
Ha nem veszed át a csomagot, akkor a rendszer automatán fekete listára tesz, így később már csak előre fizetéssel tudsz rendelni. Megértésedet köszönjük.
Hibás terméket kaptam
Hibás terméket kaptam
- Ritkán előfordul, hogy valamilyen okból nem azt a terméket kapod, amit vártál. Például a termék eltér a weboldalon lévő termék fotójától, vagy a csomagoláson lévő méret nem egyezik a címkén lévővel.
- Az is lehetséges, hogy a termék sérült a szállítás során, vagy valamilyen gyártási hibával rendelkezik.
- Ilyen esetben küldjél róla fotót a sales@fansbrands.com email címre és kivizsgáljuk a rendelést!
- Ha az előzetes vizsgálat során jogosnak ítéljük a reklamációt, saját költségünkre elhozatjuk a terméket és elküldjük a cserét vagy visszautaljuk a pénzt.
Hol találom a számlát?
Hol találom a számlát?
- A számlát a rendelés lezárásakor küldjük el a megadott email címre
- Ellenőrizd a SPAM és promóciós mappákat is!
Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
Utólag észrevetted, hogy rossz méretet rendeltél vagy hozzá adnál valamit a rendeléshez, esetleg nem sikerült ajándékot választani?
- Amíg a rendelésed nincs lezárva, addig kérheted a rendelés módosítását.
- A szállítási cím módosítását a futárszolgálattal egyeztetve kezdeményezhetsz.
- Emailt is írhatsz, de - munkanapokon, munkaidőben - telefonon érdemes módosítást kérni, mert gyorsabb a feldolgozás.