NAPI ajánlat

  • 1-2 napos

    GLS szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • V.I.P hűségprogram

    Egyedi kedvezmények

  • 180 napos

    cseregarancia

FansBRANDS®

Garancia és használati információ

Forma 1 rajongóknak a FansBRANDS® garantálja a minőséget! Fedezze fel garanciánkat és használati útmutatóinkat, hogy a legjobbat hozhassa ki termékeinkből!

Garanciák és használati útmutatók

Mennyi a garancia ideje?

A garanciális kérdésekben is fontos, hogy tisztában legyünk mi számít helyes használatnak. Igyekeztünk összegyűjteni minden lényeges információt és átadni emberi nyelven, hogy tovább maradjon jó állapotban a rendelt termék és tisztában legyél a garanciával is. Vágjunk is bele!

1 év FansBRANDS® garancia

A FansBRANDS® áruházban található termékekre szinte minden esetben 1 év gyártói garanciát kínálunk!

2 év óragarancia

A FansBRANDS®-nél található órákra (Ferrari órákra) 2 év gyártói garanciát biztosítunk.

Milyen termékre vonatkozik?

Gyakorlatilag szinte mindenre: cipők, pólók, sapkák, pulóverek, nadrágok, stb. tehát az összes ruhaneműre. Plusz még a kiegészítőkre: pénztárcák, táskák, stb. Persze van olyan, amire nem tudunk garanciát biztosítani: például könyvek, parfümök, törékeny dolgok (bögrék).

Utóbbi esetben számtalanszor elmondtuk már, hogy a legjobb megoldás, ha videót csinálsz arról, ahogy felbontod a csomagot kézhezvétel után. Ez azért fontos mert például ha egy törékeny termék megsérül a szállítás közben, akkor csak így lehet bizonyítani. Tehát készíts videót!

Mik lehetnek garanciális problémák?

Ruhaneműnél kényes téme szokott lenni ez a kérdés, de a FansBRANDS®-nél mindent megteszünk annak érdekében, hogy a valós garanciális problémákat megfelelően kezeljük.

Azért mondom, hogy valós, mert természetesen sokan próbálják a szétszakadt, szétmosott - nem megfelelően kezelt - termékeket cseréltetni (persze sikertelenül).

A garanciális probléma minden esetben olyan gyártói hibára vezethető vissza, ami a rendeltetésszerű használat mellett következik be. A gyártói hiba pedig olyan, ami már az eladás pillanatában is megvolt, de az ellenőrzés alatt nem látszódott. Ilyen lehetnek például a varrási-, ragasztási- és anyaghibák.

Mik nem garanciális problémák?

Sokan sokféleképpen szeretnék ha cserélnénk a termékeket, de sajnos ezek között számtalan olyannal is találkozunk, akik saját hibájuk miatt tették tönkre őket. Szinte minden esetben meg tudjuk mondani, hogy mi történt a termékkel, mert a FansBRANDS®-nél nem csak áruljuk, hanem viseljük és hordjuk is őket nap mint nap, és pontosan tisztában vagyunk a termékek használhatóságával.

  • Az egyértelmű szakadás, törés nem garanciális probléma.
  • Ha a mosási útmutató ellenére például más hőfokon mosod a terméket és kijön a színe vagy lejönnek róla a nyomtatott logók, akkor az sem garanciális probléma.
  • Ha nem rendeltetésszerűen használod a terméket, akkor az maga után vonja a garancia elévülését is. Például cipőink nem valók focizásra, sportolásra - az ilyen tevékenységből eredő hibák azonnal felismerhetők.

Speciális esetek

Előfordulhatnak olyan extrém esetek, amikor a termék valamilyen paramétere eltér a leírtaktól. Ilyen esetekben cseréljük és a szállítási költségeid mi álljuk!

  • Amikor a cipő mérete nem egyezik a dobozán lévővel. Cseréljük!
  • Amikor a weboldalon lévő kép nem tükrözi a kézhez kapott terméket. Cseréljük! (Kivéve olyan termékeknél, ahol csak grafika van feltüntetve, mert például még nincs legyártva)

Sérült csomagolás, amikor viszi Neked a futár?

Amennyiben sérült a csomagolás és úgy gondolod, hogy hiányos vagy sérült lehet a rendelésed akkor NE VEDD ÁT A CSOMAGOT!

Ha mégis átveszed, akkor a felbontásról csinálj videót! Hiba esetén csak így tudod bizonyítani az igazadat.

Garancia törékeny termékekre

FONTOS! Törékeny termék esetén, a csomagolás álapotától függetlenül, MINDEN ESETBEN CSINÁLJ VIDEÓT a csomagolás felbontásáról és a termék megvizsgálásáról. Egyéb esetben nem tudod bizonyítani, hogy a szállítás következében sérült meg a termék! Képet nem tudunk elfogadni.

180 napos visszaküldés

↩ Vásárolj Kockázat Nélkül 180 Napos Pénzvisszafizetési Garanciánkkal – Forma 1 Terméket!

Szerezd be kedvenc Forma 1 csapataid hivatalos termékeit kockázat nélkül! Most 180 napos pénzvisszafizetési garanciát kínálunk minden internetes vásárlásodra!

Miért érdemes nálunk vásárolnod?

  • Teljes nyugalom és biztonság: Vásárlásaidat kockázatmentessé tesszük. Ha bármilyen okból nem vagy elégedett, egyszerűen visszaküldheted a terméket 180 napon belül, és mi visszatérítjük a teljes vételárat.
  • Hivatalos Forma 1 termékek: Kínálatunkban a legnépszerűbb Forma 1 csapatok hivatalos termékeit találod, mint például Ferrari, Red Bull Racing, Mercedes AMG Petronas és McLaren.
  • Egyszerű és gyors visszatérítés: A visszaküldési folyamat gyors és egyszerű. Csak vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi mindent intézünk.

Hogyan működik?

  1. Vásárolj bátran: Nézd végig kínálatunkat, és válaszd ki kedvenc Forma 1 csapatod hivatalos termékeit.
  2. Próbáld ki otthon: Élvezd új Ferrari, Red Bull Racing, Mercedes AMG Petronas vagy McLaren termékeidet otthon, anélkül, hogy aggódnál a vásárlás miatt.
  3. Nem elégedett?: Nincs probléma! Csak küldd vissza a terméket 180 napon belül, és visszakapod a pénzedet.

Most nincs mit veszítened!

Ne hagyd ki ezt a páratlan lehetőséget! Vásárolj most, és élvezd a 180 napos pénzvisszafizetési garanciánk nyújtotta biztonságot és nyugalmat.

Vásárolj nálunk, mert nálunk Te vagy az első!

Puma Ferrari, Mercedes, BMW cipők használati útmutatója

- A lábbeli címkézése

A legtöbb adatot minden cipőről igyekszünk megjeleníteni a weboldalon. A cipő dobozán is találsz majd részleteket.A lábbelikben lévő címkén az alábbi adatok szerepelnek:

  • A származási hely - ahol a cipő konkrétan gyártásra került.
  • Modellszám - avagy a cipő termék kódja, amit megtalálsz a weboldalon is.
  • Nagyságszám - UK (angliai), EUR (európai), US (amerikai) méretben és centiméterben is megadják általában, ahogy a mérettáblázatunkban és a méretválasztóban is fel van tüntetve.

- A cipő fő anyagai

A FansBRANDS® webáruházban elérhető cipők anyaga főleg műbőr vagy textil. Persze találhatsz bőr, velúr bőr cipőket is és az sincsen kizárva, hogy megjelennek weboldalunkon a magasabb minőségű és drágább lábbelik is. Ha nem találsz erre vonatkozó információt az adott termékről, akkor keress minket bátran telefonon vagy email-ben!

Felsőrész

Bélés és fedőtalpbélés

Járótalp

Bőr (természetes bőr)

Bevonatos bőr

Textil

Egyéb anyag

- A lábbeli rendeltetése

Nem lehet minden cipőt bármilyen helyzetre használatba venni. Például a Drift Cat cipőinket nem fogod túrázásra használni. Általánosságban pedig elmondható, hogy semelyik nálunk található cipő nem alkalmas focizáshoz! A nem megfelelő használatból eredő hibák nem garanciálisak, ezért erre különösen figyelj! FansBRANDS®-nél az alábbi típusokkal találkozhatsz:

  • Sportlábbeli, kézilabdacipő, termi: csak teremben használható.
  • Sportlábbeli, kosárlabdacipő, termi: csak teremben használható
  • Sportlábbeli, futócipő: szabadtéren és teremben is használható.
  • Sportlábbeli, futócipő, terep: szabadtéri körülmények között használható.
  • Sportlábbeli, teniszcipő: termemben, vagy szabadtéri körülmények között használható.
  • Sportlábbeli, fitness cipő: csak teremben használható
  • Sportlábbeli, túracipő: kiránduláskor, túrázáskor használható
  • Szabadidő lábbeli: olyan nem rendszeres viseletű lábbeli, amelynek szabadidő – és nem versenysport – jellegű sporttevékenység esetén használható: anyagösszetétele, felsőrész-modellkialakítása, alsórész-szerkezete – a téli időjárási feltételek kivételével – kifejezetten aktív testmozgást tesz lehetővé.
  • Rendszeres viseletű tavaszi- őszi lábbeli: olyan lábbeli, amely - a téli időjárási feltételek kivételével – tartós viseletre alkalmasak
  • Rendszeres viseletű nyári lábbeli: olyan lábbeli, amely anyaga és szerkezete lehetővé teszi a láb fokozott mértékű szellőzését
  • Papucs: általában csak fejrészből, vagy pántokból álló, elsősorban alkalomszerű házi-, vagy strand viseletre alkalmas, esetleg divat lábbeli.
  • Extrém divatlábbeli: különleges konstrukció és/vagy keskeny- rövid talp és/vagy egyedi szabásvonal és/vagy legkülönbözőbb szín és/vagy különleges anyagösszetétel stb., elsősorban divatigényeket kielégítő lábbeli

- Tisztítás, ápolás

Az ápolás alatt a lábbeli szennyeződésektől történő megtisztítását, a szín és a felsőrész különböző szerekkel történő kezelését, kinézetének javítását, regenerálását, és a lábbelinek a megújuló igénybevételre történő előkészítését értjük. Esetenként a kezeléssel a lábbeli egyéb tulajdonságainak megőrzése, javítása is cél.

  • Bőr (természetes barkájú) felsőrészről az enyhe szennyeződést puha ruhával, puha szőrű kefével, az erősebb szennyeződést bőr radírral távolítsa el, mindkét esetben száraz állapotban. A tiszta és száraz felületet a bőrrel azonos színű, esetleg színtelen cipőkrémmel vékonyan kenje be, majd néhány perc múlva fényesítse ki. Alkalomszerűen használhat szilikonos önfényezőt. Soha ne tisztísd a bőr lábbelit nedves állapotban, vagy vízzel!
  • Bevonatos bőr felsőrészről az enyhe szennyeződést puha ruhával távolítsd el, majd kezeld le az erre az anyagokra ajánlott ápolószerrel!
  • Velúr, vagy nubuk bőr felsőrészről az enyhe szennyeződést puha szőrű kefével távolítsd el! A felületet egyöntetűre hozhatod gumis cipőkefével (csak egyirányba húzd!). Erősebb szennyeződést bőr radírral tüntethetsz el. Célszerű ezután velúr - nubuk tisztító szivaccsal átdörzsölni a lábbelit. Végül a felsőrész színével megegyező színű /vagy színtelen/velúr- nubuk spray- vel fújd át egyenletesen az egész felsőrészt!
  • Zsíros kikészítésű bőr: tisztítás a velúr bőröknél leírtak szerint, ápolás zsíros cipőkrémmel, vagy bőrzsírral
  • Lakkbőr: puha szőrű kefével, vagy enyhén nedves, puha ruhával távolítsa el a szennyeződést, száradás után puha ruhával fényesítheti. Használhat lakkbőr tisztítót, de ne használjon cipőkrémet!
  • Műbőr: a szennyeződést langyos, tiszta vízzel megnedvesített ruhával töröld le, szárítsd meg sugárzó hőtől távol, majd puha ruhával fényesítsd ki! Használhatsz a műbőrre ajánlott sampont is a kezelési utasításában leírtak szerint. Ne használj cipőkrémet!
  • Textil: puha szőrű kefével - amit csak erre a célra használsz - távolítsd el a port, szennyeződést! Erősebb szennyeződések esetén speciális textiltisztító samponhasználatát javasoljuk, a használati utasításukban foglaltak betartásával.
  • Kombinált - több anyagból készült - felsőrészek: az adott anyagokra javasolt tisztítást, ápolást végezd, ügyelve arra, hogy ne szennyezd az éppen nem tisztított anyagrészt! Amennyiben az anyagok nagyon különböznek egymástól, használhatsz cipőre kifejlesztett és ajánlott sampont a kezelési utasításában leírtak szerint.
  • GORE-TEX, illetve hasonló membránokat tartalmazó lábbelik felsőrészének ápolásához kizárólag a gyártó által erre a célra ajánlott termékeket célszerű használni.
  • Bélések: amennyiben szükséges a bélések tisztítása, azt a címkén jelölt anyaguk szerint, a felsőrész anyagoknál leírtak alapján végezd!
  • Talp: száraz állapotban erősszálú kefével tisztítsd! Amennyiben szennyezett marad, nedves ruhával le lehet törölni, de vigyázz, hogy a felsőrészt ne szennyezd össze!

- Néhány tanács, figyelmeztetés

Ne hagyd figyelmen kívül az alábbiakat, mert a cipő károsodásával járhat!

  • Az általunk forgalmazott lábbeliktől - a külön jelzetteket kivéve - nem várható el vízállóság. A nubuk, velúr és a textil felsőrészű lábbelik kimondottan nem vízállóak!
  • A zárt felsőrészű lábbeliket csak zoknival viseld!
  • A záró elemeket (fűző, tépőzár, csat stb.) minden le- vagy felvétel alkalmával oldd, illetve rögzítsd, mert a kéregrész károsodhat!
  • A záróelemeket olyan szorosan rögzítsd, hogy a sarok, a bélés károsodásának elkerülése érdekében csak minimálisan mozoghasson a cipőben!
  • A lábbeli felhúzásakor használj cipőkanalat!
  • Használat után sámfázd ki a cipőt, vagy a fejrészét tömd ki papírral, hogy a hajlási ráncok kisimuljanak!
  • Az átnedvesedett lábbelit - kisámfázva, vagy kitömve - sugárzó hőtől távol, szellős helyen szárítsd!
  • Nagyon fontos, hogy a lábbeliket lehetőleg naponta váltogasd! A nem izzadós láb is termel izzadságot, amit a bélés (béleletlen lábbeli esetén a felsőbőr húsoldala) magába szív. Ezt le kell tudja adni, ezért kell pihentetni, szellőztetni a lábbelit. Ellenkező esetben az anyagok idő előtt tönkremennek.
  • A hímzett alkatrészek fokozottan sérülékenyek!
  • Az időjárásnak megfelelő lábbelit viselj!
  • Ha a lábbelin kisebb hiba keletkezik, azonnal javíttasd meg, ezzel megakadályozza a lábbeli esetleges tönkremenését!

Forma 1 termékek használati útmutatója

- Használati útmutató bevezető

A vásárláskor különösen fontos, hogy a használati célhoz (sport, szabadidő), illetve a megfelelő sportághoz, annak igénybevételeit figyelembe véve történjen meg a ruházati termék kiválasztása.

Mindennek figyelmen kívül hagyása rendeltetésellenes használathoz, valamint idő előtti elhasználódáshoz vezethet, ezért kérjük, vásárlás előtt gondosan olvasd el a címkéken (bevarrt és függőcímke) feltüntetett információkat, illetve kérd ki a tanácsunkat!

- Címkézés és anyagösszetétel

Ruházati termékek esetén a szükséges információt két helyen találja meg: a bevarrt címkén és a függőcímkén (továbbá egyes termékek esetében, ahol megengedett, a csomagoláson).

A terméken található információk az alábbiak:

  • a termék nyersanyag-összetétele
  • méretjelzés
  • kezelési jelképsor
  • a termék megnevezése
  • azonosító jelzés (amely a márkanéven kívül egy cikkszám)

- A bevarrt címkén található adatok

Nyersanyag-összetétel:

  • Cotton = pamut
  • Viscose = viszkóz
  • Polyester = poliészter
  • Polyamide = poliamid
  • Acrylic = poliakril
  • Wool = gyapjú
  • Elastane = elasztán (poliuretán, rugalmas szál)
  • Duck down = kacsa pehely
  • Duck feather = kacsa toll

Méretjelzés:

Kérlek, gondosan tanulmányozd át a terméken található méretszámokat, mert bizonyára akad köztük olyan, amit Te is ismersz. Termékeinkre jellemző, hogy több ország méretjelölését is alkalmazzuk.

Például:

US (Amerikai Egyesült Államok): L, CAN (Kanada): G, D (német): 40, UK (Egyesült Királyság): 14, F (francia): 42, E (spanyol): 44, I (olasz): 44

A felsorolt női méretjelzések ugyanazt az anatómiai méretet fedik, különböző országok nagyságjelzése alapján. Ugyanez jellemzi férfi termékeinket is. Eladóink ezen a téren is további tájékoztatást tudnak nyújtani.

Bevarrt kezelési jelképsor:

A mosási jelképbe beírt számok a nedves kezelés maximális megengedhető hőmérsékletét jelentik. A kézjelzés csak kézi mosást enged, amelynek hőfoka maximum 40 C°. A jelzetteken kívül kívül vannak magasabb mosási hőmérsékletek is, de termékeink többségükben a fentieknek megfelelő hőfokon moshatók. A jelkép alatti egy aláhúzás a kíméletes, az egymás melletti két aláhúzás a nagyon kíméletes kezelésre figyelmeztet. Az aláhúzás nélküli, de mosási hőfokkal ellátott jelölés szokásos mechanikus műveletet jelent.

Fehérítéssel kapcsolatos jelzések:

A háromszög, benne a Cl jelöléssel (klór) a klóros fehérítést engedélyezi.

Vasalással kapcsolatos jelzések:

A megengedett vasalási hőfokot egy, kettő vagy három ponttal jelölik.

  • Az egy pont 110 C° talphőmérsékletű vasalást engedélyez, amely érzékeny szintetikus kelméknél szokásos vasalási hőmérsékletnek tekinthető.
  • A két pont 150 C°-os talphőmérsékletű vasalást engedélyez.
  • A három pont 200 C° talphőmérsékletű vasalást tesz lehetővé.

A vasalási hőfok tekintetében soha ne kísérletezz, mert előfordulhat, hogy valamilyen kikészítés miatt (pl. hőérzékeny színezék, elasztikus szál felhasználása stb.) a gyártó az alapanyag károsodásának elkerülése érdekében a szokásosnál alacsonyabb hőfokot ad meg.

Vegytisztítással kapcsolatos jelzések:

  • Az „A” betűjelzés esetén az összes, vegytisztításban használt szokásos oldószer alkalmazható.
  • A „P” jelzésnél a perklór-etilén és egyéb megfelelő oldószerek alkalmazhatók.
  • Az „F” betűjelzés fluor és benzin használatára utal.

A vegytisztítással kapcsolatos jelzések aláhúzással jelölése a tisztítási eljárás szigorú korlátozását jelenti a víz hozzáadás, a szárítási hőmérséklet és a mechanikus műveletek tekintetében. Az önkiszolgáló mosodai tisztítás ezekben az esetekben nem megengedett.

Szárítással kapcsolatos jelzések:

A jelképben elhelyezett egy pont alacsonyabb, a két pont magasabb szárítási hőmérsékletet jelent.

Fontos: A kereszttel áthúzott jelek mindig tiltást, azaz nem megengedett kezelést jelentenek.

- Szöveges használati-kezelési útmutató

  • A színes termékeket (pasztellszínek kivételével) ajánlatos előmosáskor elkülönítve mosni, mert így az anyag felületére esetleg „kiült” színezék többlet anélkül távozik, hogy más holmival együtt mosva utóbbit elszínezné.
  • A színelhagyó kikészítésű vászonnadrágokat (és más hasonló típusú termékeket) mindig elkülönítve, kifordított állapotban kell mosni.
  • A bolyhozott hátoldalú termékeket viszont ne mossuk ki fordítva, mert az esetlegesen távozó rövid elemi szálak más együtt mosott ruhanemű felületére rátapadhatnak.
  • A hurkolt felületű termékek hurokkihúzódása mosás hatására csökken, ezért ajánlott már az első felvétel előtt kimosni.
  • A fürdőruhát tengerben, termálvízben történő úszás után közvetlenül tiszta folyó vízzel öblítsd át, majd otthon folyékony finommosószerrel mosd ki! A napvédő krémeket enyhe mosószerrel távolítsd el! Soha ne szárítsd fürdőruhádat tűző napon, és ne hagyd hosszú ideig törölközőbe csavarva! A beton felületek a fürdőruha anyagát felsérthetik. Mindig törölközőn ülj vagy feküdj!
  • A tollkabátot (amennyiben mosható) a bevarrt kezelési jelképsornak megfelelően mosd ki! A szárítás mindig szobahőmérsékleten, sugárzó hőtől távol, fektetve történjen. Szárítás közben a termék többszöri átforgatása, a toll fellazítása szükséges. Ha a toll elvándorlását megakadályozó steppelés sűrű, előfordul, hogy rázogatással a toll nem lazul fel kellően, ilyenkor a járatokban lévő toll óvatos „átmorzsolgatása” szükséges. Ez adott esetben komoly fizikai munkát igényel, de így a kabát visszanyeri eredeti küllemét.
  • Húzózárral, tépőzárral záródó termékeket mindig zárt állapotban mossunk, mert ezzel megakadályozzuk idő előtti elhasználódásukat, és megelőzzük azt, hogy a zárószerkezetek a termék más részeiben kárt tegyenek.
  • Nyersanyag-összetételtől, kelmeszerkezettől függően a deformálódás elkerülése érdekében több pulóver csak fektetve, formára igazítva szárítható. Így például a tiszta gyapjú, tiszta pamut pulóverek, de ajánlatos a gyapjú-akril kevert pulóvert is ilyen módon szárítani.
  • A gyapjú és gyapjútípusú termékek mosásához kizárólag gyapjú mosószert használj!
  • A nyomott mintázat nem vasalható!
  • A pamut-poliészter kevert pólók, pulóverek természetes velejárója a göbösödési hajlam. A göbösödés megjelenését késleltetni, mértékét csökkenteni fonákoldalon (kifordított állapotban) történő mosással, majd száradás után simító vasalás alkalmazásával lehet.
  • A polár anyagból készült termékek felületét mosás után, még nedves állapotban, száliránynak megfelelően enyhe simító kefélést alkalmazva rendezni szükséges. Így a termék sokáig megőrzi eredeti felületét.

- FONTOS tudnivalók

  • Minden terméket kizárólag a bevarrt kezelési jelzéseknek és a szöveges utasításnak megfelelően kezelj! Ettől eltérő kezelés a terméket károsíthatja, valamint a szavatossági jogaid korlátozásával, illetve elvesztésével járhat.
  • A termékre koncentrált állapotban se mosószer, se öblítőszer ne kerüljön!
  • Színkombinációs vagy paszpóllal díszített termékeknél különösen legyünk óvatosak, feltétlenül színkímélő finommosószert használjunk, nehogy a sötétebb szín a világosat elszínezze!
  • A mai ruházati termékek többsége könnyen kezelhető, a mosást is beleértve, ezért az áztatás rendszerint felesleges. Ha mégis úgy érzed, hogy szennyezettebb a termék, akkor inkább előmosást alkalmazz! Áztatás során – különösen, ha a termék túl sokáig van a mosóoldatban - előfordulhat, hogy foltossá válik.

Ferrari óra garancia

Scuderia Ferrari Karóra 2 év limitált nemzetközi garancia

A Scuderia Ferrari mindig is büszke volt a versenyzés iránti szenvedélyére és olasz gyökereire egyaránt. A Scuderia Ferrari Orologi férfi és női óra kollekciója magában hordozza azt a szenvedélyes izgalmat és kifinomult stílust, amire a nagyra becsült csapat rajongói vágynak szerte a világon. Gratulálunk a vásárlásodhoz.

Környezetbarát cég vagyunk. Hogy védjük a fákat és ne használjunk sok papírt, az óra beüzemelésére, ápolására és karbantartására, garanciára, illetve a szervizközpontra vonatkozó információkat online tettük elérhetővé az alábbi oldalon https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Kérjük őrizze meg a dátummal ellátott számlát, melyen fel van tüntetve a viszonteladó neve és az óra cikkszáma! Garanciális ügyintézéshez ez a dokumentum szükséges és elengedhetetlen. Kérjük ne dobja a terméket a háztartási hulladék közé! A környezet és az emberi egészség védelme érdekében kérjük egy erre kijelölt gyűjtőbe helyezze a megfelelő újrahasznosítás érdekében!*

Garanciális javítás feltételei

A termékek garanciális javítását a garancia időn belül a márkaképviselet (FansBRANDS®) által kijelölt garanciális szerviz végzi, melyhez a terméket a márkaképviselet juttatja el. Bárminemű garanciális problémával az eladóhoz kell fordulni egyeztetni, majd a terméket visszaküldeni az eladó címére. Címünk (ide várjuk vissza a sérült órát): FansBRANDS®, 2600 Vác, Rádi út 1-3 (Pit Box Kft.)

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei: Tel.: + 36 27 300 600 email: sales@fansbrands.com. A termék visszajuttatás a fogyasztó feladata és költsége. A szervizbe a terméken túl a garancia füzetet, a számlát, vagy annak másolatát is küldje el, hiszen a garanciális javítás csak ezek megléte mellett lehetséges. Mire vonatkozik a garancia?

A gyártói garancia csak az óraszerkezetére terjed ki, ha bizonyítható az óra gyári eredetű hibája. Ezt a termék gyártója vizsgálja ki és dönti el, hogy a szerkezet valóban gyári hibás vagy a nem rendeltetés szerű használat okozta a szerkezet meghibásodását. Az óraszerkezet ház, üveglap, felhúzó korona vagy a szíj sérülése, illetve az elemcsere nem tartozik a garancia alá. Továbbá az óra törése esetén sem érvényesíthető a garanciális javítás. Bárminemű szervizelési igény lép fel az óránál (elemcsere, szíj javítás stb.), csakis a kijelölt garanciális szervizben lehet elvégezni (melyet Magyarországon a FansBRANDS® lát el minden esetben), minden egyéb helyen elvégzett javítás az óra garanciájának elvesztését vonja maga után.

Ha az óra szerkezete sérül vagy romlik el, annak javításáról részletes információt a gyártó honlapját talál, melyet a következő linken ér el: https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Az eredeti, angol nyelvű szöveg az óra dobozában megtalálható