Loic Serra munkába állt a Scuderia Ferrarinál, és úgy hírlik, ennek hamar érezhető és látható eredményei lesznek. A 677-es kódjelű Ferrari egy teljesen új konstrukció lesz, és az elmélet szerint sokkalta erősebb egykörös tempóra lehet majd képes.
Serra a járműdinamika területén hatalmas tapasztalatokkal rendelkezik, amelyeket igyekszik átültetni a 2025-ös vörös modellbe. Úgy hírlik, leginkább a felfüggesztést alkotó elemek, torziós rudak, lengéscsillapítók változnak majd, a törekvés iránya pedig az, hogy a 677-es az új Pirelliket maximálisan képes legyen minél magasabb működési tartományba hozni. Csökkenteni a túlmelegedést, jobb gumikezeléssel lehetővé tenni az erősebb egykörös etapokat. Ez a cél.
A 2024-es autó, az SF-24 a futamokon jó barátságban volt az abroncsokkal, de a kvalifikációk alkalmával sokat szenvedtek a pilóták a tapadással, valamint a nehéz melegedéssel. Ez gyakorta azt eredményezte, hogy a Scuderia Ferrari az egyébként erőből elérhető helyeknél hátrébbról tudott csak rajtolni, erre a dilemmára feküdt most rá erősen a Loic Serra vezette csapat. A 677-es tervezésébe bevett változtatások arra irányulnak, hogy átírják a Ferrari alapvető viselkedését, és ennek a jeleit már a legelső, február 19-én megejtendő fioranói csekkolás alkalmával is lássák.