Nem volt az évszázad versenye, amit Lando Norris még meg is nehezített magának. Ennek ellenére a McLaren tarolt, és a Red Bull sem szakadt le.
Kemény, de tiszta rajt után az élmezőny tekintetében nem sok minden változott, Lando Norris megtartotta a vezető pozícióját Max Verstappen és Lewis Hamilton előtt. Aki a legszebb felzárkózást mutatta be, az Franco Collapinto volt a Willamssel. Az argentin olyan vehemenciával vetődött be csapattársa elé, hogy az némiképp meg is zavarta Alexander Albont, aki ennek okán is jó sok pozíciót veszítve a sor végére zuhant. Közben az élen Norris elkezdte magáról leszakítani Verstappent, és nagyon komoly, tíz másodperc feletti különbséget autózott ki magának.
Elérkeztünk az első kiállásokig, de ez sem változtatott gyökeresen a látottakon: nem a Szingapúri Nagydíjra fogunk visszaemlékezni, ha majd az év versenyét keressük. Akció és helycsere alig történt a pályán, pl. Sergio Perez a Red Bull volánja mögött nagyon sokáig képtelen volt magát átverekedni Collapintón. Albonnak nem voltak ilyen problémái, hiszen technikai hiba miatt idejekorán fel kellett adnia a futamot. A verseny féltávjánál aztán hozták Norrist is, akinek már akkora fórja volt, amibe konkrétan egy laza kávészünet is beelfért volna…
Ez némi zavart is okozott a fiatal britnél, aki nagy magányában elkezdte lekoccolgatni a falat, és ezzel veszélyeztetni a saját futamgyőzelmét. Némi átrendeződést csak a Mercedesnél láthattunk, ahol jó taktikával Lewis Hamilton és George Russell helyet cseréltek, és az utóbbi került dobogós pozícióba. Őt Piastri hajtotta, és nem esélytelenül… A 46.körben megelőzte a britet és már Verstappen nyomában volt! Végül a leosztás már nem változott, Lando Norris megnyerte a Szingapúri Nagydíjat Max Verstappen és Oscar Piastri előtt, és tovább faragta a hátrányát az egyéni világbajnokságban.