FansBRANDS®
Termék visszaküldés információ
A FansBRANDS®-nél a vevői elégedettség az első! Ha bármilyen okból vissza szeretné küldeni a terméket, zökkenőmentes visszaküldési szolgáltatásunkkal segítünk Önnek.
Termék visszaküldés, csere
Visszáru nyomtatvány letöltése.
Visszáru nyomtatvány letöltése.
- Ha nincs meg, akkor töltsd le a visszáru nyomtatványt! Töltsd ki digitálisan (Adobe Acrobat Reader, kitöltés funkció) vagy kinyomtatva.
Hogyan tudok terméket cserélni?
Hogyan tudok terméket cserélni?
Kövesd az alábbi lépéseket, ha másik terméket szeretnél:
- Küldd vissza a terméket!
- Visszautaljuk Neked a rendelésed árát.
- Add le a rendelést arra a termékre, amit szeretnél!
Mikor küldd vissza hozzánk a terméket?
Mikor küldd vissza hozzánk a terméket?
- Ha kézbe véve nem vagy elégedett a kapott termékkel.
- Ha felpróbálva a méret nem megfelelő.
- Ha a szállítás közben sérült meg a termék (ennek bizonyításához szükséges, hogy a csomag felbontásáról videót készíts, amin látszik, hogy megvizsgálod a kapott termékeket).
- Ha a termék - a csomag feladását megelőző vizsgálat ellenére - gyártási hibás. Ez már garanciális probléma.
- Szintén garanciális probléma, ha a használati útmutató szerinti rendeltetésszerű használat ellenére a terméken valamilyen elváltozás következik be (pl.: elromlik a cipzár, elenged a varrás)
- A termék nem rendeltetésszerű használatából következő károk miatt a terméket NEM tudjuk és NEM is fogjuk visszavenni (például: elkopott vagy betört cipő, kiszakadt póló, kabát, letört fülű bögre, nem megfelelő hőmérsékleten mosott - elszíneződött póló). A gyártási hibákat nagyon egyszerű megkülönböztetni a nem gyártási hibától, ezért az ilyen típusú hibák miatt NEM érdemes visszaküldeni semmit előzetes egyeztetés nélkül.
Hogyan küldd vissza nekünk a terméket?
Hogyan küldd vissza nekünk a terméket?
- Ha nincs meg, akkor töltsd le a visszáru nyomtatványt! Töltsd ki digitálisan (Adobe Acrobat Reader, kitöltés funkció) vagy kinyomtatva.
- Csomagold be a terméket a kitöltött visszáru nyomtatvánnyal együtt (ha digitálisan töltötted ki, akkor elég email-ben elküldeni)! A cipős dobozt is csomagold be valamibe.
- Menj be a legközelebbi postára és a kisebb dolgokat (póló, kulcstartó), vagy minden olyat, ami belefér kis- vagy nagyméretű buborékos borítékba, azt kérd levél küldeményként! NEM kell ajánlott SEM elsőbbségi! Aki élelmes az párszáz forintból megoldja. A nagyobb dobozoknál (például cipő) is általában a posta a legolcsóbb. A visszaküldésből adódó szállítási költségedet nem fogjuk visszatéríteni.
- Erre a címre küldd vissza (ez legyen a címzett): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
- Semmilyen esetben se kérjél utánvételes szolgáltatást! Utánvétes csomagot nem veszünk át és vissza fog menni hozzád!
Amint megkapjuk a csomagot és ellenőriztük az állapotát valamint az adatokat szükség szerint egyeztettük, kezdeményezzük a pénzügyi szolgáltatóknál a visszafizetést. A számlán szereplő összeget - a bank tájékoztatása alapján - két héten belül kapod meg a számládra.
FONTOS! Ha ezt nem olvasod el, akkor ráfázhatsz...
FONTOS! Ha ezt nem olvasod el, akkor ráfázhatsz...
- Kérdés vagy bizonytalanság esetén keresd ügyfélszolgálatunkat! Telefon: +36 27 300 600
- A kapott ajándékot is küldd vissza! A cseretermék rendelésénél újra választhatsz ajándékot. Ha nem küldöd vissza az ajándékot, nem tudjuk visszautalni a pénzt.
- Mindenképpen erre a címre küldd vissza a terméket: Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 – (ha a számlán szereplő címre küldöd, akkor nem fogja senki átvenni)
- NEM veszünk át utánvétes csomagot! Ebben az esetben visszamegy hozzád a csomag.
- Csak gyári állapotú terméket veszünk vissza a hozzá tartozó sértetlen csomagolással együtt. Koszos, kimosott, büdös, szakadt, törött, gyűrött, kopott terméket NEM veszünk vissza. Ha ilyet küldesz, akkor visszaküldjük Neked 1.490 forintért. Ha lemondasz róla, akkor SEM kapsz visszatérítést!
- Koszos, poros talpú cipőt NEM veszünk vissza! Ha cipőt küldesz vissza, akkor csomagold be a cipősdobozt! Teleragaszgatott cipősdobozt NEM veszünk vissza a tartalmától függetlenül!
- A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli, azt nem áll módunkban visszautalni. Válaszd a legolcsóbb szolgáltatót! (pl. MPL buborékos boríték)!
- Amennyiben rendelésnél online fizetést választottál, a visszáru értékét közvetlenül a megadott fizetési platformon keresztül utaljuk Neked vissza.
- Ha a rendelésért utánvétellel vagy banki előre utalással fizettél, add meg a bankszámlaszámodat, amire visszautalhatjuk neked a visszáru értékét.
- A visszautalás, a visszáru megérkezésétől számítva 14 munkanapon belül jelenik meg a számládon.