Hungaroring 2024 bérlet INGYEN

  • 1- 2 napos

    Ingyenes szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • Ajándék

    Minden rendeléshez

  • 180 napos

    cseregarancia

Szállítási információk

Magyarországi szállítások
Szállítási költség Ingyenes
Szállítási idő 1-2 munkanap
Szolgáltató GLS
Nyomkövetés GLS csomagkövetés
  • Szállítási idő Magyarországon: 1-2 munkanap
  • Szállítási költség Magyarországon: ingyenes (*kivételek esetén 1.490 Ft, például könyvek)
  • Szállítás hétvégén, ünnepnapokon: ezeken a napokon az ügyfélszolgálat, rendelés feldolgozás és szállítás szünetel.
  • Szombati átvétel: péntek 12:30-ig leadott rendelés, szombat 15:00-ig átvehető a Dunaház Üzletközpontban, Budapest Boráros Tér 7.
  • Rendelés lemondás, módosítás: adott munkanap 10:00-ig van lehetőség terméket módosítani, lemondani. Különben a csomag ki lesz küldve és megtagadás esetén szállítási díjat számolunk fel.

A csomag nyomon követése

A csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.

A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Onnantól kezdve már csak a futárszolgálat tud bővebb információt adni.

GLS futárszolgálat
  • Magyarországon a rendeléseket a GLS szállítja házhoz.
  • A csomagszállítás részleteiről elsősorban a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni.
  • GLS csomag nyomkövetése: kattints ide és a csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát!
  • GLS ügyfélszolgálat: munkanapokon 07:00-tól 20:00-ig, (+36 29) 886 700 vagy (+36 20) 890-0660
  • GLS weboldal, további kapcsolatok: kattints ide

Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?

A FansBRANDS-nél minden olyan kényelmi funkcióra előfizettünk a GLS-nél, ami segít abban, hogy pontos tájékoztatást kapjál a csomagod állapotáról és menedzselni is tudjad a kézbesítést. Nézd meg, hogy milyen üzenetekre számíthatsz!

Három kézbesítési kísérlet
  • SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
  • Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
  • A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
  • A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten rendelkezhetsz a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.
5 megoldást is választhatsz
  • Kérheted a kézbesítést új időpontban.
  • Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
  • Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
  • Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
  • A csomag átvételének visszautasítása
Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges
  • Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után is 17:00-20:00 között.
  • Akár GLS csomagpontba is kérheted.

További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.

Szállítási módok és költségek Magyarországon

Magyarországon a normál szállítási díj 0 Ft, kivéve néhány termék esetén (könyvek, nyeremények, FansBRANDS termékek), aminek a díja 990 - 1.490 Ft.

1) Házhozszállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES

  • Szállítási idő:1-5 munkanap
  • Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes). Kivéve néhány termék esetén, lásd fentebb!
  • A szállítás részleteiről email-ben és - a kiszállítás napján - SMS-ben is kapsz információkat. Ha változtatni szeretnél a helyszínen vagy az időponton, akkor az SMS-ben kapott telefonszámon, közvetlenül beszélhetsz a futárral, akinél a csomagod van.
  • A futárnál tudsz fizetni bankkártyával és készpénzzel is, ha utánvéttel kérted a csomagodat.

2) Házhozszállítás MPL futárszolgálattal | 1.990 Ft

  • Szállítási idő:1-5 munkanap
  • Szállítási díj: 1.990 Ft.
  • A szállítás részleteiről email-ben és - a kiszállítás napján - SMS-ben is kapsz információkat. Ha változtatni szeretnél a helyszínen vagy az időponton, akkor az SMS-ben kapott telefonszámon, közvetlenül beszélhetsz a futárral, akinél a csomagod van.

3) Csomagpontra szállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES

Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják a kiválaszott GLS csomagpontra. Ha nem tudod napközben se otthon se a munkahelyen átvenni, akkor érdemes ezt az opciót választanod.

  • Szállítási idő:1-5 munkanap
  • Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes).
  • Magyarországon belül érvényes.
  • A szállítás részleteiről ugyanúgy email-ben és SMS-ben is kapsz információkat. A futár a csomagponton hagyja a csomagodat.
  • Az adott csomagpont nyitvatartásáról és fizetési lehetőségeiről, a helyszínen érdeklődhetsz.
  • A kézbesítés utáni napokban menj el a csomagért, mert nem fogják sokáig tartani és vissza fog jönni hozzánk!

4) Személyes átvétel Budapesten, akár szombaton is | INGYENES

2022-től bevezettük a személyes átvételi lehetőséget is, átvételi pontunkon.

  • Akár AZNAPI átvétel. Nézd meg a részleteket!
  • Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes).
  • A 14:30-ig leadott rendelésed még aznap át tudod venni csomagpontunkon 16:00 órától. (kivéve szombat, vasárnap)
  • Az átvételi pont szombaton is nyitva tart.
  • A 14:30 után leadott rendeléseket a következő napon 16:00 órától tudod átvenni, de SMS-ben minden esetben értesítést kapsz, amikor már átvehető a csomagod.
  • A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követő 7 naptári napig tudod átvenni a csomagpont nyitvatartási idejében.
  • Megrendelésedet a helyszínen készpénzzel, vagy akár bankkártyával is ki tudod fizetni.
  • Cím: 1095 Budapest, Boráros Tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszint.
  • Csomagpont nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 12:00-19:00 SZOMBAT: 10:00-15:00

Át lehet venni személyesen a rendelést?

Budapesten, személyesen is át tudod venni a rendelésedet, átvevőpontunkon. Szélsőséges esetben - legkésőbb péntek 12:30-ig leadott rendelés esetén, szombaton át tudod venni a rendelésed. Az átvevőhely pontos címe: 1095 Budapest, Boráros Tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszint.

Hova szállítunk?

A FansBRANDS-nél a világ bármely pontjára kérheted a csomagodat. A GLS, a UPS és a Posta segítségével minden ország és település elérhető. Magyarországon belül is bárhova kérheted a rendelésed.

Mennyi ideig tart a szállítás?

  • Normál szállítás GLS futárszolgálattal (Magyarországon belül): 1-5 munkanap
  • EXPRESS szállítás GLS futárszolgálattal (Magyarországon belül): 1-2 munkanap
  • Normál szállítás EU-n belül, Magyarországon kívül: 2-9 munkanap
  • Normál szállítás EU-n kívül: 3-7 munkanap

Ünnepnapok és munkaszüneti napok

Ezeken a napokon teljesen egyedi szállítási idővel kell számolnod, és a GLS illetve a UPS határozza meg, hogy mikor dolgozik. Ha sürgősen kell ilyenkor valami, akkor a legjobb döntés, hogy megkérdezel minket telefonon, email-ben esetleg WhatsApp chat-en.

Miért késik a csomagom?

Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken, munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.

  • A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
  • A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  • Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát!
  • GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
  • GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700
  • GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660
  • Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
  • UPS esetén (EU-n kívül) KATTINTS IDE és a fuvarlevélszámot megadva, ellenőrizd a csomagod állapotát!
  • Egyéb futárszolgálat esetén, emailben fogsz kapni részleteket és kapcsolatfelvételi adatokat.
  • A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.

Kapok értesítést a futárszolgálattól?

FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat, mert oda kapod az értesítőket!

  • Email: a GLS-től, UPS-től és a postától több emailt is kapsz, amiben fontos információk vannak.
  • SMS: a GLS-től SMS-t is kapsz a kézbesítés napján. Az SMS-ben kapott telefonszámon akár a futárral is egyeztethetsz.

Hogyan tudom módosítani szállítási címet?

Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.

  • FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
  • A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
  • Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
  • A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.

Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?

  • Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
  • Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
  • Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.

Kell fizetni vámköltséget?

  • Magyarországon és az EU-n belül nincsen vámkezelési díj.
  • Ha az Európai Unión kívüli címre kéred a szállítást, akkor LEHETNEK extra vámkezelési költségek.
  • A vámköltségek és egyéb adók minden esetben a vásárlót terheli.
  • Részletekről az adott ország illetékes hatóságánál érdeklődhetsz.
  • A vámköltségekről a FansBRANDS-nél nem tudunk tájékoztatást adni.
  • Nem tudjuk szabályozni és nem tudunk hatást gyakorolni az adott ország vámkezelési és adózási törvényeire

Mi történik ha megtagadom a csomagot?

  • A csomag vissza fog jönni hozzánk.
  • Amennyiben előre fizetéssel vásároltál, kezdeményezzük a visszítérítést a megfelelő szolgáltatónál.
  • A jogszabályoknak megfelelően, a szállítási díjjal csökkentett összeget térítjük vissza.
  • Amennyiben a futárszolgálat, a visszaküldésért további árat számol fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően, azt az összeget is a vásárlóra terheljük.
  • A jövőben kizárólag előrefizetéssel tudsz majd rendelést leadni az áruházunkban.