Szállítási információk
Magyarországi szállítások
|
Szállítási költség |
Ingyenes |
Szállítási idő |
1-2 munkanap |
Szolgáltató |
GLS |
Nyomkövetés |
GLS
csomagkövetés |
- Szállítási idő Magyarországon: 1-2 munkanap
- Szállítási költség Magyarországon: ingyenes (*kivételek esetén 1.490 Ft, például könyvek)
- Szállítás hétvégén, ünnepnapokon: ezeken a napokon az ügyfélszolgálat, rendelés feldolgozás
és szállítás szünetel.
- Szombati átvétel: péntek 12:30-ig leadott rendelés, szombat 15:00-ig átvehető a Dunaház
Üzletközpontban, Budapest Boráros Tér 7.
- Rendelés lemondás, módosítás: adott munkanap 10:00-ig van lehetőség terméket módosítani,
lemondani. Különben a csomag ki lesz küldve és megtagadás esetén szállítási díjat számolunk fel.
A csomag nyomon követése
A csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.
A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor
a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Onnantól kezdve már csak a futárszolgálat tud bővebb
információt adni.
GLS futárszolgálat
- Magyarországon a rendeléseket a GLS szállítja házhoz.
- A csomagszállítás részleteiről elsősorban a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni.
- GLS csomag nyomkövetése: kattints ide és a
csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát!
- GLS ügyfélszolgálat: munkanapokon 07:00-tól 20:00-ig, (+36 29) 886
700 vagy (+36 20) 890-0660
- GLS weboldal, további kapcsolatok: kattints ide
Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?
A FansBRANDS-nél minden olyan kényelmi funkcióra előfizettünk a GLS-nél, ami
segít abban, hogy pontos tájékoztatást kapjál a csomagod állapotáról és menedzselni is tudjad a
kézbesítést. Nézd meg, hogy milyen üzenetekre számíthatsz!
Három kézbesítési kísérlet
- SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
- Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra
kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
- A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag
és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár
telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
- A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten
rendelkezhetsz
a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.
5 megoldást is választhatsz
- Kérheted a kézbesítést új időpontban.
- Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
- Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
- Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
- A csomag átvételének visszautasítása
Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges
- Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után
is 17:00-20:00 között.
- Akár GLS csomagpontba is kérheted.
További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről
vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.
Szállítási módok és költségek Magyarországon
Magyarországon a normál szállítási díj 0 Ft, kivéve néhány termék esetén
(könyvek, nyeremények, FansBRANDS termékek), aminek a díja 990 - 1.490 Ft.
1) Házhozszállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES
-
Szállítási idő:1-5 munkanap
-
Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes). Kivéve néhány termék esetén, lásd fentebb!
- A szállítás részleteiről email-ben és - a kiszállítás napján - SMS-ben is
kapsz információkat. Ha változtatni szeretnél a helyszínen vagy az időponton, akkor az
SMS-ben kapott telefonszámon, közvetlenül beszélhetsz a futárral, akinél a csomagod van.
- A futárnál tudsz fizetni bankkártyával és készpénzzel is, ha utánvéttel kérted a
csomagodat.
2) Házhozszállítás MPL futárszolgálattal | 1.990 Ft
-
Szállítási idő:1-5 munkanap
-
Szállítási díj: 1.990 Ft.
- A szállítás részleteiről email-ben és - a kiszállítás napján - SMS-ben is
kapsz információkat. Ha változtatni szeretnél a helyszínen vagy az időponton, akkor az
SMS-ben kapott telefonszámon, közvetlenül beszélhetsz a futárral, akinél a csomagod van.
3) Csomagpontra szállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES
Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják a kiválaszott GLS
csomagpontra. Ha nem tudod napközben se otthon se a munkahelyen átvenni, akkor érdemes ezt az
opciót választanod.
-
Szállítási idő:1-5 munkanap
-
Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes).
- Magyarországon belül érvényes.
- A szállítás részleteiről ugyanúgy email-ben és SMS-ben is kapsz információkat.
A futár a csomagponton hagyja a csomagodat.
- Az adott csomagpont nyitvatartásáról és fizetési lehetőségeiről, a helyszínen érdeklődhetsz.
- A kézbesítés utáni napokban menj el a csomagért, mert nem fogják sokáig tartani és vissza
fog jönni hozzánk!
4) Személyes átvétel Budapesten, akár szombaton is | INGYENES
2022-től bevezettük a személyes átvételi lehetőséget is, átvételi pontunkon.
- Akár AZNAPI átvétel. Nézd meg a részleteket!
-
Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes).
- A 14:30-ig leadott rendelésed még aznap át tudod venni csomagpontunkon 16:00 órától.
(kivéve szombat, vasárnap)
- Az átvételi pont szombaton is nyitva tart.
- A 14:30 után leadott rendeléseket a következő napon 16:00 órától tudod átvenni, de
SMS-ben minden esetben értesítést kapsz, amikor már átvehető a csomagod.
- A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követő 7 naptári napig tudod átvenni a
csomagpont nyitvatartási idejében.
- Megrendelésedet a helyszínen készpénzzel, vagy akár bankkártyával is ki tudod fizetni.
- Cím: 1095 Budapest, Boráros Tér 7., Dunaház
Üzletközpont, földszint.
- Csomagpont nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 12:00-19:00 SZOMBAT: 10:00-15:00
Át lehet venni személyesen a rendelést?
Budapesten, személyesen is át tudod venni a rendelésedet, átvevőpontunkon.
Szélsőséges esetben - legkésőbb péntek 12:30-ig leadott rendelés esetén, szombaton át tudod venni a
rendelésed. Az átvevőhely pontos címe: 1095 Budapest, Boráros Tér 7., Dunaház Üzletközpont,
földszint.
Hova szállítunk?
A FansBRANDS-nél a világ bármely pontjára kérheted a csomagodat. A GLS, a UPS és a
Posta segítségével minden ország és település elérhető. Magyarországon belül is bárhova
kérheted a rendelésed.
Mennyi ideig tart a szállítás?
- Normál szállítás GLS futárszolgálattal (Magyarországon belül): 1-5 munkanap
- EXPRESS szállítás GLS futárszolgálattal (Magyarországon belül): 1-2 munkanap
- Normál szállítás EU-n belül, Magyarországon kívül: 2-9 munkanap
- Normál szállítás EU-n kívül: 3-7 munkanap
Ünnepnapok és munkaszüneti napok
Ezeken a napokon teljesen egyedi szállítási idővel kell számolnod, és a GLS illetve a
UPS határozza meg, hogy mikor dolgozik. Ha sürgősen kell ilyenkor valami, akkor a legjobb döntés,
hogy megkérdezel minket telefonon, email-ben esetleg WhatsApp chat-en.
Miért késik a csomagom?
Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken,
munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.
- A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
- A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
- Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS
ügyfélszolgálatát!
- GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
- GLS központi telefonszám: (+36 29) 886
700
- GLS mobil telefonszám: (+36 20)
890-0660
- Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
- UPS esetén (EU-n kívül) KATTINTS IDE és
a fuvarlevélszámot megadva, ellenőrizd a csomagod állapotát!
- Egyéb futárszolgálat esetén, emailben fogsz kapni részleteket és kapcsolatfelvételi adatokat.
- A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot
átadjuk a futárszolgálatnak.
Kapok értesítést a futárszolgálattól?
FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat, mert oda
kapod az értesítőket!
-
Email: a GLS-től, UPS-től és a postától több emailt is kapsz, amiben fontos információk
vannak.
-
SMS: a GLS-től SMS-t is kapsz a kézbesítés napján. Az SMS-ben kapott telefonszámon akár a
futárral is egyeztethetsz.
Hogyan tudom módosítani szállítási címet?
Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.
- FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
- A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
- Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
- A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár
telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.
Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?
- Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
- Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket
rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
- Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel
gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.
Kell fizetni vámköltséget?
- Magyarországon és az EU-n belül nincsen vámkezelési díj.
- Ha az Európai Unión kívüli címre kéred a szállítást, akkor LEHETNEK extra vámkezelési
költségek.
- A vámköltségek és egyéb adók minden esetben a vásárlót terheli.
- Részletekről az adott ország illetékes hatóságánál érdeklődhetsz.
- A vámköltségekről a FansBRANDS-nél nem tudunk tájékoztatást adni.
- Nem tudjuk szabályozni és nem tudunk hatást gyakorolni az adott ország vámkezelési és adózási
törvényeire
Mi történik ha megtagadom a csomagot?
- A csomag vissza fog jönni hozzánk.
- Amennyiben előre fizetéssel vásároltál, kezdeményezzük a visszítérítést a megfelelő
szolgáltatónál.
- A jogszabályoknak megfelelően, a szállítási díjjal csökkentett összeget térítjük vissza.
- Amennyiben a futárszolgálat, a visszaküldésért további árat számol fel, úgy a jogszabályoknak
megfelelően, azt az összeget is a vásárlóra terheljük.
- A jövőben kizárólag előrefizetéssel tudsz majd rendelést leadni az áruházunkban.