FansBRANDS®
Szállítási információ
A FansBRANDS® garantálja a gyors szállítást! A szállítási feltételek egyszerűek és átláthatóak! Kérjük, ellenőrizze szállítási Információinkat, hogy a legjobb élményben legyen része!
Szállítási feltételek
Szállítási módok és költségek
Szállítási módok és költségek
Magyarországon belül 1-2 munkanapos szállítási időre számíthatsz.
Hétvégén, ünnepnapokon az ügyfélszolgálat, rendelés feldolgozás és szállítás szünetel.
Magyarországi szállítások:
- Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal.
- Szállítási költség VIP tagoknak INGYENES - 0 Ft
- Szállítás GLS Csomag Pontokra - 990 Ft.
- Szállítás 1-2 munkanap.
- MPL házhozszállítás: 1.990 Ft
Személyes átvétel
Személyes átvétel
Választhatsz személyes átvételt is - rendelésedet átveheted a Dunaház Üzletközpontban, Budapest Boráros Tér 7.
Péntek 12:30-ig leadott rendelés, szombat 15:00-ig átvehető.
Csomag követése
Csomag követése
A csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.
- A csomagszállítás részleteiről elsősorban a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni.
- GLS csomag nyomkövetése: kattints ide és a csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát!
- GLS ügyfélszolgálat: munkanapokon 07:00-tól 20:00-ig, (+36 29) 886 700 vagy (+36 20) 890-0660
- GLS weboldal, további kapcsolatok: kattints ide
Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?
Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?
Három kézbesítési kísérlet
- SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
- Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
- A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
- A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten rendelkezhetsz a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.
5 megoldást is választhatsz
- Kérheted a kézbesítést új időpontban.
- Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
- Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
- Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
- A csomag átvételének visszautasítása
Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges
- Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után is 17:00-20:00 között.
- Akár GLS csomagpontba is kérheted.
További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.
Késik a csomagom
Késik a csomagom
Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken, munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.
- A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
- A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
- Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát!
- GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
- GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700
- GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660
- Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
- A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.
Hogyan tudom módosítani szállítási címet?
Hogyan tudom módosítani szállítási címet?
Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.
- FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
- A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
- Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
- A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.
Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?
Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?
- Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
- Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
- Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.
Mi történik ha megtagadom a csomagot?
Mi történik ha megtagadom a csomagot?
- A csomag vissza fog jönni hozzánk.
- Amennyiben előre fizetéssel vásároltál, kezdeményezzük a visszatérítést a megfelelő szolgáltatónál.
- A jogszabályoknak megfelelően, a szállítási díjjal csökkentett összeget térítjük vissza.
- Amennyiben a futárszolgálat, a visszaküldésért további árat számol fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően, azt az összeget is a vásárlóra terheljük.
- A jövőben kizárólag előrefizetéssel tudsz majd rendelést leadni az áruházunkban.