Karácsonyi NAPI ajánlat

  • 1-2 napos

    GLS szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • V.I.P hűségprogram

    Egyedi kedvezmények

  • 180 napos

    cseregarancia

FansBRANDS®

Szállítási információ

A FansBRANDS® garantálja a gyors szállítást! A szállítási feltételek egyszerűek és átláthatóak! Kérjük, ellenőrizze szállítási Információinkat, hogy a legjobb élményben legyen része!

Szállítási feltételek

Szállítási módok és költségek

Magyarországon belül 1-2 munkanapos szállítási időre számíthatsz.

Hétvégén, ünnepnapokon az ügyfélszolgálat, rendelés feldolgozás és szállítás szünetel.

Magyarországi szállítások:

  • Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal.
  • Szállítási költség VIP tagoknak INGYENES - 0 Ft
  • Szállítás GLS Csomag Pontokra - 990 Ft.
  • Szállítás 1-2 munkanap.
  • MPL házhozszállítás: 1.990 Ft

Személyes átvétel

Választhatsz személyes átvételt is - rendelésedet átveheted a Dunaház Üzletközpontban, Budapest Boráros Tér 7.

Péntek 12:30-ig leadott rendelés, szombat 15:00-ig átvehető.

Csomag követése

csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.

  • A csomagszállítás részleteiről elsősorban a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni.
  • GLS csomag nyomkövetése: kattints ide és a csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát!
  • GLS ügyfélszolgálat: munkanapokon 07:00-tól 20:00-ig, (+36 29) 886 700 vagy (+36 20) 890-0660
  • GLS weboldal, további kapcsolatok: kattints ide

Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?

Három kézbesítési kísérlet
  • SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
  • Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
  • A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
  • A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten rendelkezhetsz a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.
5 megoldást is választhatsz
  • Kérheted a kézbesítést új időpontban.
  • Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
  • Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
  • Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
  • A csomag átvételének visszautasítása
Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges
  • Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után is 17:00-20:00 között.
  • Akár GLS csomagpontba is kérheted.

További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.

Késik a csomagom

Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken, munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.

  • A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
  • A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  • Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát!
  • GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
  • GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700
  • GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660
  • Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
  • A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.

Hogyan tudom módosítani szállítási címet?

Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.

  • FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
  • A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
  • Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
  • A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.

Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?

  • Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
  • Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
  • Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.

Mi történik ha megtagadom a csomagot?

  • A csomag vissza fog jönni hozzánk.
  • Amennyiben előre fizetéssel vásároltál, kezdeményezzük a visszatérítést a megfelelő szolgáltatónál.
  • A jogszabályoknak megfelelően, a szállítási díjjal csökkentett összeget térítjük vissza.
  • Amennyiben a futárszolgálat, a visszaküldésért további árat számol fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően, azt az összeget is a vásárlóra terheljük.
  • A jövőben kizárólag előrefizetéssel tudsz majd rendelést leadni az áruházunkban.